24 06 2020

ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:    

Grupa wiekowa: 3 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: Occupation - zawód

 

Słownictwo: dentist - dentystka, dentysta , nurse - pielęgniarka, pielęgniarz, singer - piosenkarka, piosenkarz,  vet – weterynarz.

 

1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:

Good morning (Dzień dobry)

Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)

Piosenka dostępna na stronie internetowej: youtube tytuł:,,Make a circle. Super Simple Songs”.

Time to make a circle.                                                               

Make a circle, big, big, big.    (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small.                 (Małe, małe, małe)
Big, big, big.                            (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)

Hello, hello, hello.                      (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)

Hello, hello, hello.                         (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, up, up, up.   (Zróbmy koło w górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up.                (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down.  (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)

Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź

2. Show me! Pokaż mi!

 

Rozkładamy obrazki/ilustracje związane z zawodami. Mówimy w języku angielskim:

dentist - dentystka, dentysta , nurse - pielęgniarka, pielęgniarz, singer - piosenkarka, piosenkarz, vet – weterynarz.

 

Zadaniem dziecka jest powtórzenie za rodzicem nazwy zawodu oraz  wskazanie konkretnego obrazka.

3. What’s missing? Zabawa w czego brakuje?

Rodzic układa karty przedstawiające poznane wcześniej słownictwo przed dzieckiem. Prosi dziecko o zamknięcie oczu i zabiera jedną kartę. Po schowaniu karty zadaje pytanie w języku angielskim: What’s missing? - Czego brakuje? Po otwarciu oczu dziecko wypowiada nazwę w języku angielskim, czego brakuje. Rodzic powtarza ćwiczenie.

 

4. He is/ She is - On jest /Ona jest

Rodzic używa zwrotu: He is/ She is - On jest /Ona jest

 

5. Yes/No. Tak/Nie

Rodzic zadaje dziecku pytania: Is he/she…(Czy on jest/ona jest?)

Is she a dentist -  czy ona jest dentystką ?

Is she a nurse – czy ona jest pielęgniarką?

Is she a singer – czy ona jest piosenkarką?

Is he a vet – czy on jest weterynarzem?

 

Po zadanych pytaniach dziecko podchodzi do słowa: Yes czyli Tak lub No czyli Nie. Proszę rozłożyć dwie kartki A4 z napisem Yes/No - Tak/Nie w różnych częściach pokoju. Na kartce z napisem: Yes proszę narysować dziecku uśmiechniętą minę wraz z napisem oraz objaśnić słowa i symbole. To samo w przypadku No - Nie. Proszę narysować oprócz napisu smutną minę.

6. Proszę o włączenie piosenki ze strony youtube:

 

Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:


Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!

 

W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego: www.diki.pl

Karty obrazkowe znajdziecie Państwo na stronie internetowej:

 https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=16&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjttLyw3PzoAhVL-yoKHRpFBGAQFjAPegQIBRAB&url=https%3A%2F%2Flearnenglishkids.britishcouncil.org%2Fflashcards%2Fjobs-flashcards&usg=AOvVaw2Lu2NHfidvEQM7AsOOJZBj

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:

 

Grupa wiekowa: 4 – Latki                         
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: Occupation - zawód

 

Słownictwo: : dentist - dentystka, dentysta , nurse - pielęgniarka, pielęgniarz, singer - piosenkarka, piosenkarz; babysitter - opiekunka do dziecka,  vet – weterynarz.

 

 

                                     

1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:

Good morning (Dzień dobry)

Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)

Piosenka dostępna na stronie internetowej: youtube tytuł:,,Make a circle. Super Simple Songs”.

Time to make a circle.                                                               

Make a circle, big, big, big.    (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small.                 (Małe, małe, małe)
Big, big, big.                            (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)

Hello, hello, hello.                      (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)

Hello, hello, hello.                         (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, up, up, up.   (Zróbmy koło w  górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up.                (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down.  (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)

Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.

 

2. Show me! Pokaż mi!

 

Rozkładamy obrazki/ilustracje związane z zawodami. Mówimy w języku angielskim:

dentist - dentystka, dentysta , nurse - pielęgniarka, pielęgniarz, singer - piosenkarka, piosenkarz, vet – weterynarz.

 

Zadaniem dziecka jest powtórzenie za rodzicem nazwy zawodu oraz  wskazanie konkretnego obrazka.

3. What’s missing? Zabawa w czego brakuje?

Rodzic układa karty przedstawiające poznane wcześniej słownictwo przed dzieckiem. Prosi dziecko o zamknięcie oczu i zabiera jedną kartę. Po schowaniu karty zadaje pytanie w języku angielskim: What’s missing? - Czego brakuje? Po otwarciu oczu dziecko wypowiada nazwę w języku angielskim, czego brakuje. Rodzic powtarza ćwiczenie.

 

4. He is/ She is - On jest /Ona jest

Rodzic używa zwrotu: He is/ She is - On jest /Ona jest

 

5. Yes/No. Tak/Nie

Rodzic zadaje dziecku pytania: Is he/she…(Czy on jest/ona jest?)

Is she a dentist -  czy ona jest dentystką ?

Is she a nurse – czy ona jest pielęgniarką?

Is she a singer – czy ona jest piosenkarką?

Is he a vet – czy on jest weterynarzem?

 

Po zadanych pytaniach dziecko podchodzi do słowa: Yes czyli Tak lub No czyli Nie. Proszę rozłożyć dwie kartki A4 z napisem Yes/No - Tak/Nie w różnych częściach pokoju. Na kartce z napisem: Yes proszę narysować dziecku uśmiechniętą minę wraz z napisem oraz objaśnić słowa i symbole. To samo w przypadku No - Nie. Proszę narysować oprócz napisu smutną minę.

6. Proszę o włączenie piosenki ze strony youtube: Jobs Song for Kids | Who Do You See? | Learn English Children

 

Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:


Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!

 

W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego: www.diki.pl

Karty obrazkowe znajdziecie Państwo na stronie internetowej:

 https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=16&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjttLyw3PzoAhVL-yoKHRpFBGAQFjAPegQIBRAB&url=https%3A%2F%2Flearnenglishkids.britishcouncil.org%2Fflashcards%2Fjobs-flashcards&usg=AOvVaw2Lu2NHfidvEQM7AsOOJZBj

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:

Grupa wiekowa: 5 – Latki          
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: Occupation – zawód

 

Słownictwo: engineer – inżynier, footballer – piłkarz, dancer - tancerka, tancerz, guide – przewodnik, pilot – pilot, ballet dancer - tancerka baletowa / tancerz baletowy.

 

1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:

Good morning (Dzień dobry)

Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)

Piosenka dostępna na stronie internetowej: youtube tytuł:,,Make a circle. Super Simple Songs”.

Time to make a circle.                                                                

Make a circle, big, big, big.    (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small.                 (Małe, małe, małe)
Big, big, big.                            (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)

Hello, hello, hello.                      (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)

Hello, hello, hello.                         (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, up, up, up.   (Zróbmy koło w  górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up.                (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down.  (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)

Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.

 

 

2.  Show me! Pokaż mi!

 

Rozkładamy obrazki/ilustracje związane z zawodami. Mówimy w języku angielskim:engineer – inżynier, footballer – piłkarz, dancer - tancerka, tancerz, guide – przewodnik, pilot – pilot, ballet dancer - tancerka baletowa / tancerz baletowy

 

Zadaniem dziecka jest powtórzenie za rodzicem nazwy zawodu oraz wskazanie konkretnego obrazka.

3. What’s missing? Zabawa w czego brakuje?

Rodzic układa karty przedstawiające poznane wcześniej słownictwo przed dzieckiem. Prosi dziecko o zamknięcie oczu i zabiera jedną kartę. Po schowaniu karty zadaje pytanie w języku angielskim: What’s missing? - Czego brakuje? Po otwarciu oczu dziecko wypowiada nazwę w języku angielskim, czego brakuje. Rodzic powtarza ćwiczenie.

4. He is/ She is - On jest/Ona jest

Rodzic używa zwrotu: He is/She is - On jest/Ona jest

 

 

5. Yes/No - Tak/Nie

Rodzic zadaje dziecku pytania: Is he/she…(Czy on jest/ona jest?)

 

Is he an engineer – czy on jest  inżynierem ?

Is he a  footballer –  czy on jest piłkarzem ?

Is she a  dancer –  czy ona jest tancerką ?

Is he a  guide –  czy on jest przewodnikiem ?

 Is he a pilot –  czy on jest pilotem ?

Is she a ballet dancer – czy ona jest tancerką baletową ?

 

Po zadanych pytaniach dziecko podchodzi do słowa: Yes czyli Tak lub No czyli Nie. Proszę rozłożyć dwie kartki A4 z napisem: Yes/No - Tak/Nie w różnych częściach pokoju. Na kartce z napisem: Yes proszę narysować dziecku uśmiechniętą minę wraz z napisem oraz objaśnić słowa i symbole. To samo w przypadku: No - Nie. Proszę narysować oprócz napisu smutną minę.

 

7.Proszę o włączenie historyjki ze strony youtube:Jobs. Wake up, Steve | English for Children | English for Kids

Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:
Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!

 

W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego: www.diki.pl.

Karty obrazkowe znajdziecie Państwo na stronie internetowej:

 https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=16&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjttLyw3PzoAhVL-yoKHRpFBGAQFjAPegQIBRAB&url=https%3A%2F%2Flearnenglishkids.britishcouncil.org%2Fflashcards%2Fjobs-flashcards&usg=AOvVaw2Lu2NHfidvEQM7AsOOJZBj

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:

Grupa wiekowa: 6 – Latki          
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: Occupation – zawód

 

Słownictwo: engineer – inżynier, footballer – piłkarz, dancer - tancerka, tancerz, guide – przewodnik, pilot – pilot, ballet dancer - tancerka baletowa / tancerz baletowy, baker - piekarz

 

1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:

Good morning (Dzień dobry)

Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)

Piosenka dostępna na stronie internetowej: youtube tytuł:,,Make a circle. Super Simple Songs”.

Time to make a circle.                                                               

Make a circle, big, big, big.    (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small.                 (Małe, małe, małe)
Big, big, big.                            (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)

Hello, hello, hello.                      (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)

Hello, hello, hello.                         (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, up, up, up.   (Zróbmy koło w  górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up.                (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down.  (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)

Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.

 

 

2.  Show me! Pokaż mi!

 

Rozkładamy obrazki/ilustracje związane z zawodami. Mówimy w języku angielskim:engineer – inżynier, footballer – piłkarz, dancer - tancerka, tancerz, guide – przewodnik, pilot – pilot, ballet dancer - tancerka baletowa / tancerz baletowy, baker - piekarz

 

Zadaniem dziecka jest powtórzenie za rodzicem nazwy zawodu oraz wskazanie konkretnego obrazka.

3. What’s missing? Zabawa w czego brakuje?

Rodzic układa karty przedstawiające poznane wcześniej słownictwo przed dzieckiem. Prosi dziecko o zamknięcie oczu i zabiera jedną kartę. Po schowaniu karty zadaje pytanie w języku angielskim: What’s missing? - Czego brakuje? Po otwarciu oczu dziecko wypowiada nazwę w języku angielskim, czego brakuje. Rodzic powtarza ćwiczenie.

4. He is/ She is - On jest/Ona jest

Rodzic używa zwrotu: He is/She is - On jest/Ona jest

 

 

5. Yes/No - Tak/Nie

Rodzic zadaje dziecku pytania: Is he/she…(Czy on jest/ona jest?)

 

Is he an engineer – czy on jest  inżynierem ?

Is he a  footballer –  czy on jest piłkarzem ?

Is she a  dancer –  czy ona jest tancerką ?

Is he a  guide –  czy on jest przewodnikiem ?

 Is he a pilot –  czy on jest pilotem ?

Is she a ballet dancer – czy ona jest tancerką baletową ?

Is he a baker – czy on jest piekarzem ?

 

Po zadanych pytaniach dziecko podchodzi do słowa: Yes czyli Tak lub No czyli Nie. Proszę rozłożyć dwie kartki A4 z napisem: Yes/No - Tak/Nie w różnych częściach pokoju. Na kartce z napisem: Yes proszę narysować dziecku uśmiechniętą minę wraz z napisem oraz objaśnić słowa i symbole. To samo w przypadku: No - Nie. Proszę narysować oprócz napisu smutną minę.

 

7.Proszę o włączenie historyjki ze strony youtube:Jobs. Wake up, Steve | English for Children | English for Kids

 

Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:
Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!

 

W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego: www.diki.pl.

Karty obrazkowe znajdziecie Państwo na stronie internetowej:

 https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=16&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjttLyw3PzoAhVL-yoKHRpFBGAQFjAPegQIBRAB&url=https%3A%2F%2Flearnenglishkids.britishcouncil.org%2Fflashcards%2Fjobs-flashcards&usg=AOvVaw2Lu2NHfidvEQM7AsOOJZBj