ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:
Grupa wiekowa: 3 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: Sea animals – zwierzęta morskie cz.II
Słownictwo: 1.Fish – ryba 2.Starfish –rozgwiazda 3.crayfish- rak 4.shark – rekin 5.seahorse -konik morski
1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:
Good morning (Dzień dobry)
Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)
Piosenka dostępna na stronie internetowej: youtube tytuł: ,,Make a circle. Super Simple Songs”.
Time to make a circle.
Make a circle, big, big, big. (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small. (Małe, małe, małe)
Big, big, big. (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, up, up, up. (Zróbmy koło w górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up. (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down. (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)
Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.
2.Show me! Pokaż mi!
Rozkładamy obrazki/ilustracje związane ze zwierzętami morskimi. Mówimy: 1.Fish – ryba 2.Starfish –rozgwiazda 3.crayfish- rak 4.shark – rekin 5.seahorse -konik morski
Zadaniem dziecka jest wskazanie konkretnego obrazka.
3. Rysowanie na plecach -
„Rysujemy” palcem dziecku na plecach wybrany przez nas obrazek przedstawiający poznane słownictwo. Zadaniem dziecka jest odgadnięcie co narysowaliśmy i podanie nazwy w języku angielskim. 1.Fish – ryba 2.Starfish –rozgwiazda 3.crayfish- rak 4.shark – rekin 5.seahorse -konik morski
4. I like…/I don’t like… - Ja lubię/Ja nie lubię
Proszę, aby dziecko wymieniło zwierzęta morskie lubi oraz nie lubi powtarzając zwrot: I like - Ja lubię oraz jakie nie lubi powtarzając zwrot: I don’t like - Ja nie lubię
5. Story - Historyjka
Proszę o włączenie historyki dostępnej na stronie youtube: Sea Animals for Kids from Steve and Maggie Stories | Free Speaking Wow English TV
Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:
Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!
W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego: www.diki.pl
Karty obrazkowe znajdziecie Państwo na stronie SuperSimpleSongs wpisując tytuł: a sailor went to sea flashcards. W celu podbrania kart proszę wcisnąć download.
ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:
Grupa wiekowa: 4 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: Sea animals –zwierzęta morskie cz.II
Słownictwo:1.Fish – ryba 2.Starfish –rozgwiazda 3.crab – krab 4.shark – rekin 5.seahorse -kon morski
6.crayfish - rak
1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:
Good morning (Dzień dobry)
Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)
Piosenka dostępna na stronie internetowej: youtube tytuł: ,,Make a circle. Super Simple Songs”.
Time to make a circle.
Make a circle, big, big, big. (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small. (Małe, małe, małe)
Big, big, big. (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, up, up, up. (Zróbmy koło w górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up. (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down. (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)
Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.
2.Show me! Pokaż mi!
Rozkładamy obrazki/ilustracje związane z wakacjami. Mówimy: 1.Fish – ryba 2.Starfish –rozgwiazda 3.crab – krab 4.shark – rekin 5.seahorse -kon morski 6.crayfish - rak
Zadaniem dziecka jest wskazanie konkretnego obrazka.
3. Rysowanie na plecach -
„Rysujemy” palcem dziecku na plecach wybrany przez nas obrazek przedstawiający poznane słownictwo. Zadaniem dziecka jest odgadnięcie co narysowaliśmy i podanie nazwy w języku angielskim. 1.Fish – ryba 2.Starfish –rozgwiazda 3.crab – krab 4.shark – rekin 5.seahorse -kon morski 6.crayfish - rak
4. I like…/I don’t like… - Ja lubię/Ja nie lubię
Proszę, aby dziecko wymieniło które zwierzątko morskie poznane lubi z tematyki powtarzając zwrot: I like - Ja lubię oraz jakie nie lubi powtarzając zwrot: I don’t like - Ja nie lubię
5. Story - Historyjka
Proszę o włączenie historyki dostępnej na stronie youtube: Sea Animals for Kids from Steve and Maggie Stories | Free Speaking Wow English TV
Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:
Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!
W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego: www.diki.pl
Karty obrazkowe znajdziecie Państwo na stronie SuperSimpleSongs wpisując tytuł: a sailor went to sea flashcards. W celu podbrania kart proszę wcisnąć download.
ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:
Grupa wiekowa: 5 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: Sea animals – zwierzęta morskie cz.II
Słownictwo: 1.Fish – ryba 2.Starfish –rozgwiazda 3.Lobster –homar 4.Jellyfish -meduza
5.octopus –ośmiornica 6.seahorse -konik morski
1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:
Good morning (Dzień dobry)
Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)
Piosenka dostępna na stronie internetowej: youtube tytuł: ,,Make a circle. Super Simple Songs”.
Time to make a circle.
Make a circle, big, big, big. (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small. (Małe, małe, małe)
Big, big, big. (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, up, up, up. (Zróbmy koło w górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up. (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down. (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)
Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.
2.Show me! Pokaż mi!
Rozkładamy obrazki/ilustracje związane ze zwierzątkami morskimi. Mówimy: Show me: 1.Fish – ryba 2.Starfish –rozgwiazda 3.Lobster –homar 4.Jellyfish -meduza
5.octopus –ośmiornica 6.seahorse -konik morski
Zadaniem dziecka jest wskazanie konkretnego obrazka.
3.Rysowanie na plecach -
„Rysujemy” dziecku na plecach wybrany przez nas obrazek zwierzątka morskiego Zadaniem dziecka jest odgadnięcie co narysowaliśmy i podanie nazwy w języku angielskim: 1.Fish – ryba 2.Starfish –rozgwiazda 3.Lobster –homar 4.Jellyfish –meduza 5.octopus –ośmiornica 6.seahorse -konik morski
4. Pass the ball! Podaj piłkę!
Rodzic podaje wzajemnie z dzieckiem piłkę używając zwrotu: Do you like? Czy ty lubisz? Dziecko odpowiada: Yes, I do lub No, I don’t Tak/nie, nie lubię.
5. Touch! Dotknij
Rodzic rozkłada dziecku w pokoju karty obrazkowe związane z tematyką zwierzątek morskich. Dziecko porusza się w sposób dowolny przy muzyce. Gdy rodzic zatrzymuje muzykę, dziecko ma za zadanie dojść do karty obrazkowej i powiedzieć: I like…- Ja lubię; Wypowiadając przy tym słownictwo w języku angielskim np. I like - Ja lubię. Dziecko powtarza ćwiczenie ze wszystkimi słówkami. : 1.Fish – ryba2.Starfish –rozgwiazda3.Lobster –homar4.Jellyfish –meduza5.octopus –ośmiornica6.seahorse -konik morski
6. Song – piosenka
Proszę o włączenie dziecku piosenki dostępnej na stronie youtube: Under The Sea | Marine and Sea Animals Song for Kids | ESL for Kids | Fun Kids English
Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:
Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!
W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego: www.diki.pl
Karty obrazkowe:
Karty obrazkowe znajdziecie Państwo na stronie SuperSimpleSongs wpisując tytuł: a sailor went to sea flashcards. W celu podbrania kart proszę wcisnąć download.
ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:
Grupa wiekowa: 6 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: Sea animals – zwierzęta morskie cz.II
Słownictwo: 1.Fish – ryba 2.Starfish – rozgwiazda 3.Lobster –homar 4.Jellyfish –meduza 5.octopus –ośmiornica 6.seahorse -konik morski 7.crayfish – rak 8.shark – rekin 9.dolphin -delfin
1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:
Good morning (Dzień dobry)
Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)
Piosenka dostępna na stronie internetowej: youtube tytuł: ,,Make a circle. Super Simple Songs”.
Time to make a circle.
Make a circle, big, big, big. (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small. (Małe, małe, małe)
Big, big, big. (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, up, up, up. (Zróbmy koło w górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up. (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down. (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)
Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.
2. Show me! Pokaż mi!
Rozkładamy obrazki/ilustracji przedstawiające zwierzeta morskie. Mówimy: Show me: 1.Fish – ryba 2.Starfish – rozgwiazda 3.Lobster –homar 4.Jellyfish –meduza 5.octopus –ośmiornica 6.seahorse -konik morski 7.crayfish – rak 8.shark – rekin 9.dolphin -delfin
Zadaniem dziecka jest wskazanie konkretnego obrazka.
3. Rysowanie na plecach -
„Rysujemy” dziecku na plecach wybrany przez nas obrazek przedstawiający zwierzatko morskie. Zadaniem dziecka jest odgadnięcie co narysowaliśmy i podanie nazwy w języku angielskim: 1.Fish – ryba 2.Starfish – rozgwiazda 3.Lobster –homar 4.Jellyfish –meduza 5.octopus –ośmiornica 6.seahorse -konik morski 7.crayfish – rak 8.shark – rekin 9.dolphin -delfin
4. Pass the ball! Podaj piłkę!
Rodzic podaje wzajemnie z dzieckiem piłkę używając zwrotu: Do you like? Czy ty lubisz? Dziecko odpowiada: Yes, I do lub No, I don’t Tak/nie, nie lubię.
5. Touch! Dotknij
Rodzic rozkłada dziecku w pokoju karty obrazkowe przedstawiające zwierzątka morskie. Dziecko porusza się w sposób dowolny przy muzyce. Gdy rodzic zatrzymuje muzykę, dziecko ma za zadanie dojść do karty obrazkowej i powiedzieć: I like…- Ja lubię; wypowiadając przy tym słownictwo w języku angielskim np. I like –ja lubię. Dziecko powtarza ćwiczenie ze wszystkimi słówkami. 1.Fish – ryba 2.Starfish – rozgwiazda 3.Lobster –homar 4.Jellyfish –meduza 5.octopus –ośmiornica 6.seahorse -konik morski 7.crayfish – rak 8.shark – rekin 9.dolphin -delfin
6. Song – piosenka
Proszę o włączenie dziecku piosenki dostępnej na stronie youtube: A Sailor Went To Sea | Kids Songs | Super Simple Songs
Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:
Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!
W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego: www.diki.pl
Karty obrazkowe znajdziecie Państwo na stronie SuperSimpleSongs wpisując tytuł: a sailor went to sea flashcards. W celu podbrania kart proszę wcisnąć download.