16 06 2020

ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:


Grupa wiekowa: 3 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: Sea animals – zwierzęta morskie

Słownictwo: 1.Fish – ryba 2.Starfish  - rozgwiazda 3.shark – rekin 4.seahorse -konik morski

 

1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:

Good morning (Dzień dobry)

Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)

Piosenka dostępna na stronie internetowej: youtube tytuł: ,,Make a circle. Super Simple Songs”.

Time to make a circle.                                                               

Make a circle, big, big, big.    (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small.                 (Małe, małe, małe)
Big, big, big.                            (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)

Hello, hello, hello.                      (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)

Hello, hello, hello.                         (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, up, up, up.   (Zróbmy koło w górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up.                (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down.  (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)

Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.

2. It’s a – to jest……..

Rodzic prezentuje dziecku karty obrazkowe związane z tematyką zwierząt morkich  prosząc dziecko o powtórzenie słownictwa:1.Fish – ryba 2.Starfish  - rozgwiazda 4.shark – rekin 5.seahorse -konik morski

 

3.Jump - Skacz

Rodzic numeruje karty od 1 do 4. Proszę rozłożyć karty na dywanie. Dziecko staje oddalone  naprzeciwko kart. Proszę by były karty odwrócone na numerkach. Rodzic wydaje polecenie dziecku:

Jump - Skacz

Jump to number one (1) - Skacz do numeru 1 (Dziecko skacze aż do numeru 1 odwraca kartę i stara się powiedzieć w języku angielskim co widzi)

Rodzic powtarza polecenie z wszystkimi kartami obrazkowymi: 1.Fish – ryba 2.Starfish  - rozgwiazda 3.shark – rekin 4.seahorse -konik morski

 

4.Song – piosenka

 

 Prosze o włączenie dziecku piosenki dostępnej na stronie youtube: 10 Little Fishies - Featuring Finny The Shark! | Kids Songs | Super Simple Songs

Podczas słuchania piosenki dziecko liczy od 1- 10.

 

5. Proszę o wydrukowanie dziecku  kolorowanki dostępnej na stronie supersimplesongs worksheets ,, Ten Little fishies.’’ Proszę o pokolorowanie przez dziecko kolorowanki.

 

Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:


Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!

 

W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego: www.diki.pl

Karty obrazkowe znajdziecie Państwo na stronie SuperSimpleSongs wpisując tytuł: a sailor went to sea flashcards. W celu podbrania kart proszę wcisnąć download.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:


Grupa wiekowa: 4 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.

Temat: Sea animals –zwierzęta morskie

Słownictwo:1.Fish – ryba 2.Starfish –rozgwiazda 3.crab – krab 4.shark – rekin, 5..seahorse -konik morski

 

1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:

Good morning (Dzień dobry)

Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)

Piosenka dostępna na stronie internetowej: youtube tytuł: ,,Make a circle. Super Simple Songs”.

Time to make a circle.                                                               

Make a circle, big, big, big.    (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small.                 (Małe, małe, małe)
Big, big, big.                            (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)

Hello, hello, hello.                      (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)

Hello, hello, hello.                         (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, up, up, up.   (Zróbmy koło w  górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up.                (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down.  (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)

Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.

2. It’s a – to jest……..

Rodzic prezentuje dziecku karty obrazkowe związane z tematyką zwierząt morkich  prosząc dziecko o powtórzenie słownictwa:.Fish – ryba 2.Starfish –rozgwiazda 3.crab – krab 4.shark – rekin, 5..seahorse -kon morski

 

3.Song – piosenka ( Baby shark)

 

Proszę o włączenie dziecku piosenki dostępnej na stronie youtube: Baby Shark Dance | Sing and Dance! | PINKFONG Songs for Children. Dziecko podczas piosenki porusza się w sposób dowolny, jednak gdy rodzic zatrzyma muzykę oraz wypowie nazwę poszczególnego zwierzątka dziecko ma zadanie dotknąć poprwanej karty obrazkowej. .Fish – ryba 2.Starfish –rozgwiazda 3.crab – krab 4.shark – rekin, 5..seahorse -konik morski

 

 

4. Song – piosenka

Proszę o właczenie dziecku piosenki dostępnej na stronie youtube: Down In The Deep Blue Sea | ft. Finny The Shark! | Super Simple Songs

 

5. Proszę o wydrukowanie dziecku  kolorowanki dostępnej na stronie supersimplesongs worksheets ,, Ten Little fishies.’’ Proszę o pokolorowanie przez dziecko kolorowanki.

 

Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:


Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!

 

W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego: www.diki.pl

Karty obrazkowe znajdziecie Państwo na stronie SuperSimpleSongs wpisując tytuł: a sailor went to sea flashcards. W celu podbrania kart proszę wcisnąć download.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:

Grupa wiekowa: 5 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.

Temat: Sea animals – zwierzęta morskie

Słownictwo: 1.Fish – ryba 2.Starfish –rozgwiazda 3.Lobster –homar 4.Jellyfish –meduza 5.octopus -ośmiornica

 

1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:

Good morning (Dzień dobry)

Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)

Piosenka dostępna na stronie internetowej: youtube tytuł: ,,Make a circle. Super Simple Songs”.

Time to make a circle.                                                               

Make a circle, big, big, big.    (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small.                 (Małe, małe, małe)
Big, big, big.                            (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)

Hello, hello, hello.                      (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)

Hello, hello, hello.                         (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, up, up, up.   (Zróbmy koło w  górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up.                (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down.  (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)

Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.

 

2. It’s a – to jest……..

Rodzic prezentuje dziecku karty obrazkowe związane z tematyką zwierząt morkich  prosząc dziecko o powtórzenie słownictwa:1.Fish – ryba 2.Starfish –rozgwiazda 3.Lobster –homar 4.Jellyfish –meduza 5.octopus -ośmiornica

 

3. What’s missing?

 

Rodzic rozkłada karty obrazkowe przed dzieckiem, następnie chowa jędną i pyta: what’s missing? Czego brakuje? Zadaniem dziecka jest odgadnięcie czego brakuje. Ćwiczenie proszę powtórzyć z wszystkimi słówkami.

4. Story – historyjka

 

Proszę, aby rodzic włączył dziecku historyjkę dostępną na stronie youtube: Sea Animals for Kids from Steve and Maggie Stories | Free Speaking Wow English TV

 

5. Draw - narysuj

Proszę, aby dziecko narysowało prace przedstawiającą akwarium z rybami.

 

 

Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:


Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!

 

W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego: www.diki.pl

Karty obrazkowe:

 

Karty obrazkowe znajdziecie Państwo na stronie SuperSimpleSongs wpisując tytuł: a sailor went to sea flashcards. W celu podbrania kart proszę wcisnąć download.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:

Grupa wiekowa: 6 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.

Temat: Sea animals – zwierzęta morskie

Słownictwo: 1.Fish – ryba 2.Starfish – rozgwiazda 4.Lobster –homar 5.Jellyfish -meduza

6.octopus –ośmiornica 7.seahorse -konik morski

 

1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:

Good morning (Dzień dobry)

Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)

Piosenka dostępna na stronie internetowej: youtube tytuł: ,,Make a circle. Super Simple Songs”.

Time to make a circle.                                                               

Make a circle, big, big, big.    (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small.                 (Małe, małe, małe)
Big, big, big.                            (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)

Hello, hello, hello.                      (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)

Hello, hello, hello.                         (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, up, up, up.   (Zróbmy koło w  górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up.                (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down.  (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)

Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.

 

2. It’s a – to jest……..

Rodzic prezentuje dziecku karty obrazkowe związane z tematyką zwierząt morkich  prosząc dziecko o powtórzenie słownictwa:1.Fish – ryba 2.Starfish –rozgwiazda 3.Lobster –homar 4.Jellyfish –meduza 5.octopus -ośmiornica

 

3. What’s missing?

 

Rodzic rozkłada karty obrazkowe przed dzieckiem, następnie chowa jędną i pyta: what’s missing? Czego brakuje? Zadaniem dziecka jest odgadnięcie czego brakuje. Ćwiczenie proszę powtórzyć z wszystkimi słówkami.

4. Story – historyjka

 

Proszę, aby rodzic włączył dziecku historyjkę dostępną na stronie youtube: Sea Animals for Kids from Steve and Maggie Stories | Free Speaking Wow English TV

5. Game – gra

Proszę o włączenie dziecku gry zagadki dostępnej na stronie youtube: Learn Aquarium Animals | What Is It? Game for Kids | Maple Leaf Learning

6. Aquarium - akwarium

Proszę, aby dziecko narysowało prace przedstawiającą akwarium ze zwierzątkami morskimi.

 

 

Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:


Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!

 

W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego: www.diki.pl

Karty obrazkowe znajdziecie Państwo na stronie SuperSimpleSongs wpisując tytuł: a sailor went to sea flashcards. W celu podbrania kart proszę wcisnąć download.