09 06 2020

ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:


Grupa wiekowa: 3 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: My holiday - Moje wakacje cz. III

 

Słownictwo:.1.beach - plaża, 2.seashell - muszelka, 3.sea - morze,  4.forest - las, 5.lake - jezioro,

6.ball - piłka, 7.sandcastle - zamek z piasku, 8.sunglasses - okulary przeciwsłoneczne

 

1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:

Good morning (Dzień dobry)

Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)

Piosenka dostępna na stronie internetowej: ,,youtube tytuł: Make a circle. Super Simple Songs”.

Time to make a circle.                                                               

Make a circle, big, big, big.    (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small.                 (Małe, małe, małe)
Big, big, big.                            (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)

Hello, hello, hello.                      (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)

Hello, hello, hello.                         (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, up, up, up.   (Zróbmy koło w górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up.                (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down.  (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)

Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: „Sit down - usiądź”.

2. Look! Spójrz!

 

Przedstawienie dziecku obrazków / flashcards przedstawiających:1.beach - plaża, 2.seashell - muszelka, 3.sea - morze,  4.forest - las, 5.lake - jezioro, 6. ball - piłka,  7.sandcastle - zamek z piasku, 8.sunglasses - okulary przeciwsłoneczne.

 

Rodzic prosi by dziecko powtórzyło za nim.

 

 

3.Jump - Skacz

Rodzic numeruje karty od 1 do 8. Proszę rozłożyć karty na dywanie. Dziecko staje oddalone  naprzeciwko kart. Proszę by były karty odwrócone na numerkach. Rodzic wydaje polecenie dziecku:

Jump - Skacz

Jump to number one (1) - Skacz do numeru 1 (Dziecko skacze aż do numeru 1 odwraca kartę i stara się powiedzieć w języku angielskim co widzi)

Rodzic powtarza polecenie z wszystkimi kartami obrazkowymi: (1.beach - plaża, 2.seashell -muszelka, 3.sea - morze,  4.forest - las, 5.lake - jezioro, 6. ball - piłka,  7.sandcastle - zamek z piasku, 8.sunglasses - okulary przeciwsłoneczne).

 

4.Rodzic włącza dziecku piosenkę pt. ,,Summer” - ,,Lato”.

Piosenka dostępna na stronie: ,,youtube tytuł: Summer Song for Kids | The Singing Walrus”.

5. Rodzic ponownie włącza  piosenkę dziecku  pt. ,,Summer’’ - „Lato”.

Piosenka dostępna na stronie: „youtube: Summer Song for Kids | The Singing Walrus”.

Karty obrazkowe proszę umieścić w różnych częściach pokoju najlepiej na podłodze. Proszę włączyć dziecku piosenkę. Proszę by rodzic zatrzymywał piosenkę i w tym czasie wypowiadał nazwy poznanych słówek:1.beach - plaża, 2.seashell - muszelka, 3.sea - morze,  4.forest - las, 5.lake - jezioro, 6. ball - piłka, 7.sandcastle - zamek z piasku, 8.sunglasses - okulary przeciwsłoneczne

 

Dziecko ma zadanie dotknąć poprawnej karty obrazkowej.

Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:

Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!

W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowegowww.diki.pl.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:


Grupa wiekowa: 4 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: My holiday - Moje wakacje cz. III

Słownictwo:1.beach - plaża, 2.seashell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.mountains - góry,

6.flip-flops - klapki japonki, 7. sandcastle - zamek z piasku, 8.sunglasses - okulary przeciwsłoneczne, 9. ball - piłka

 

1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:

Good morning (Dzień dobry)

Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)

Piosenka dostępna na stronie internetowej: ,,youtube tytuł: Make a circle. Super Simple Songs”.

Time to make a circle.                                                                

Make a circle, big, big, big.    (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small.                 (Małe, małe, małe)
Big, big, big.                            (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)

Hello, hello, hello.                      (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)

Hello, hello, hello.                         (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, up, up, up.   (Zróbmy koło w  górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up.                (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down.  (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)

Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: „Sit down - usiądź”.

2. Look! Spójrz!

 

Przedstawienie dziecku obrazków / flashcards przedstawiających:1.beach – plaża, 2.seashell –muszelka, 3.sea – morze,  4.forest – las, 5.lake – jezioro, 6. ball – piłka,  7.sandcastle – zamek z piasku, 8.sunglasses - okulary przeciwsłoneczne

 

Rodzic prosi by dziecko powtórzyło za nim.

 

3. Jump - Skacz

Rodzic numeruje karty od 1 do 8. Proszę rozłożyć karty na dywanie. Dziecko staje oddalone  naprzeciwko kart. Proszę by były karty odwrócone na numerkach. Rodzic wydaje polecenie dziecku:

Jump - Skacz

Jump to number one (1) - Skacz do numeru (1). Dziecko skacze aż do numeru 1 odwraca kartę i stara się powiedzieć w języku angielskim co widzi: 1.beach - plaża, 2.seashell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.mountains - góry, 6.flip-flops - klapki japonki, 7. sandcastle - zamek z piasku,

8.sunglasses - okulary przeciwsłoneczne, 9. ball - piłka

 

Rodzic powtarza polecenie z wszystkimi kartami obrazkowymi:

4. Rodzic włącza dziecku piosenkę pt. „Summer” - ,,Lato”

Piosenka dostępna na stronie: ,,youtube tytuł: Summer Song for Kids | The Singing Walrus”

5. Beach - plaża

Proszę o narysowanie oraz wycięcie małych muszelek. Proszę, aby rodzic umieścił muszelki w różnych częściach pokoju a dziecko ma za zadanie odnaleźć oraz policzyć w języku angielskim ile jest muszelek (do 10).

Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:


Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!

 

W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego www.diki.pl.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:
Grupa wiekowa: 5 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: My holiday - Moje wakacje cz. III

Słownictwo: 1.beach - plaża, 2.seashell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.mountains - góry,

6.flip-flops - klapki japonki, 7. sandcastle - zamek z piasku, 8.sunglasses - okulary przeciwsłoneczne,  9.summer - lato, 10.holiday - wakacje

 

1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:

Good morning (Dzień dobry)

Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)

Piosenka dostępna na stronie internetowej: ,,youtube tytuł: Make a circle. Super Simple Songs”.

Time to make a circle.                                                               

Make a circle, big, big, big.    (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small.                 (Małe, małe, małe)
Big, big, big.                            (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)

Hello, hello, hello.                      (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)

Hello, hello, hello.                         (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, up, up, up.   (Zróbmy koło w  górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up.                (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down.  (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)

Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: „Sit down - usiądź”.


2. Look! Spójrz!

Przedstawienie dziecku obrazków / flashcards przedstawiających:

1.beach - plaża, 2.seashell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.mountains - góry, 6.flip-flops - klapki japonki, 7.sandcastle - zamek z piasku, 8.sunglasses - okulary przeciwsłoneczne, 9.summer - lato, 10.holiday - wakacje

 

 

 

3. Do you like? Czy ty lubisz?

Rodzic przygotowuje napisy: Yes and No - Tak i Nie. Proszę napisać na kartce A4 napis: Yes - Tak oraz No - Nie.

Po jednej stronie umieszcza napis: Yes a po drugiej No.

Rodzic zadaje pytania poprzez Do you like? Czy ty lubisz?

1.beach - plaża, 2.seashell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.mountains - góry, 6.flip-flops -klapki japonki, 7.sandcastle - zamek z piasku, 8. sunglasses - okulary przeciwsłoneczne, 9.summer -lato, 10.holiday - wakacje.

 

Dziecko odpowiada Yes, I do lub No, I don’t.

 

4. Story - Historyjka

Proszę o włączenie dziecku historyjki dostępnej na stronie: „youtube: Storytime! ~ MAISY GOES ON VACATION read along ~ Story Time ~ Bedtime Story Read Aloud Books”.

5. Proszę, aby dzieci ulepiły za pomocą plasteliny poznane  rzeczy związane z tematyką wakacji:1.flip-flops - klapki japonki, 2. sandcastle - zamek z piasku, 3. sunglasses - okulary przeciwsłoneczne

Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:

Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!

W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego www.diki.pl.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:

 

Grupa wiekowa: 6 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: My holiday - Moje wakacje cz. III

Słownictwo: 1.beach - plaża, 2.seashell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.mountains - góry,

6.flip-flops - klapki japonki, 7.sandcastle - zamek z piasku, 8.sunglasses - okulary przeciwsłoneczne,

9.summer - lato, 10.holiday - wakacje, 11.beach umbrella - parasol plażowy

 

1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:

Good morning (Dzień dobry)

Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)

Piosenka dostępna na stronie internetowej: ,,youtube tytuł: Make a circle. Super Simple Songs”.

Time to make a circle.                                                               

Make a circle, big, big, big.    (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small.                 (Małe, małe, małe)
Big, big, big.                            (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)

Hello, hello, hello.                      (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)

Hello, hello, hello.                         (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, up, up, up.   (Zróbmy koło w  górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up.                (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down.  (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)

Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.

2. Look! Spójrz!

Przedstawienie dziecku obrazków / flashcards przedstawiających:

1.beach - plaża, 2.seashell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.mountains - góry, 6.flip-flops -klapki japonki, 7.sandcastle - zamek z piasku, 8.sunglasses - okulary przeciwsłoneczne, 9.summer - lato, 10.holiday - wakacje, 11.beach umbrella - parasol plażowy

 

 

 

 

 

3. Do you like? Czy ty lubisz?

Rodzic przygotowuje napisy: Yes and No - Tak i Nie. Proszę napisać na kartce A4 napis: Yes - Tak oraz No - Nie.

Po jednej stronie umieszcza napis Yes a po drugiej No.

Rodzic zadaje pytania poprzez Do you like? Czy ty lubisz?

1.beach - plaża, 2.seashell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.mountains - góry, 6.flip-flops -klapki japonki, 7.sandcastle - zamek z piasku, 8.sunglasses - okulary przeciwsłoneczne, 9.summer - lato, 10.holiday - wakacje, 11.beach umbrella - parasol plażowy

 

Dziecko odpowiada Yes, I do lub No, I don’t

 

4. Story - Historyjka

Proszę o włączenie dziecku historyjki dostępnej na stronie: „youtube: Storytime! ~ MAISY GOES ON VACATION read along ~ Story Time ~ Bedtime Story Read Aloud Books”.

5. Let’s go to the beach - Chodźmy na plaże.

Proszę o włączenie historyjki dostępnej na stronie: ,,youtube Let's Go To The Beach | Caitie's Classroom”.

 

Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:


Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!

 

W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego www.diki.pl.