ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:
Grupa wiekowa: 3 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: My holiday - Moje wakacje cz. III
Słownictwo:.1.beach - plaża, 2.seashell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.lake - jezioro,
6.ball - piłka, 7.sandcastle - zamek z piasku, 8.sunglasses - okulary przeciwsłoneczne
1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:
Good morning (Dzień dobry)
Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)
Piosenka dostępna na stronie internetowej: ,,youtube tytuł: Make a circle. Super Simple Songs”.
Time to make a circle.
Make a circle, big, big, big. (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small. (Małe, małe, małe)
Big, big, big. (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, up, up, up. (Zróbmy koło w górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up. (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down. (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)
Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: „Sit down - usiądź”.
2. Look! Spójrz!
Przedstawienie dziecku obrazków / flashcards przedstawiających:1.beach - plaża, 2.seashell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.lake - jezioro, 6. ball - piłka, 7.sandcastle - zamek z piasku, 8.sunglasses - okulary przeciwsłoneczne.
Rodzic prosi by dziecko powtórzyło za nim.
3.Jump - Skacz
Rodzic numeruje karty od 1 do 8. Proszę rozłożyć karty na dywanie. Dziecko staje oddalone naprzeciwko kart. Proszę by były karty odwrócone na numerkach. Rodzic wydaje polecenie dziecku:
Jump - Skacz
Jump to number one (1) - Skacz do numeru 1 (Dziecko skacze aż do numeru 1 odwraca kartę i stara się powiedzieć w języku angielskim co widzi)
Rodzic powtarza polecenie z wszystkimi kartami obrazkowymi: (1.beach - plaża, 2.seashell -muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.lake - jezioro, 6. ball - piłka, 7.sandcastle - zamek z piasku, 8.sunglasses - okulary przeciwsłoneczne).
4.Rodzic włącza dziecku piosenkę pt. ,,Summer” - ,,Lato”.
Piosenka dostępna na stronie: ,,youtube tytuł: Summer Song for Kids | The Singing Walrus”.
5. Rodzic ponownie włącza piosenkę dziecku pt. ,,Summer’’ - „Lato”.
Piosenka dostępna na stronie: „youtube: Summer Song for Kids | The Singing Walrus”.
Karty obrazkowe proszę umieścić w różnych częściach pokoju najlepiej na podłodze. Proszę włączyć dziecku piosenkę. Proszę by rodzic zatrzymywał piosenkę i w tym czasie wypowiadał nazwy poznanych słówek:1.beach - plaża, 2.seashell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.lake - jezioro, 6. ball - piłka, 7.sandcastle - zamek z piasku, 8.sunglasses - okulary przeciwsłoneczne
Dziecko ma zadanie dotknąć poprawnej karty obrazkowej.
Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:
Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!
W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowegowww.diki.pl.
ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:
Grupa wiekowa: 4 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: My holiday - Moje wakacje cz. III
Słownictwo:1.beach - plaża, 2.seashell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.mountains - góry,
6.flip-flops - klapki japonki, 7. sandcastle - zamek z piasku, 8.sunglasses - okulary przeciwsłoneczne, 9. ball - piłka
1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:
Good morning (Dzień dobry)
Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)
Piosenka dostępna na stronie internetowej: ,,youtube tytuł: Make a circle. Super Simple Songs”.
Time to make a circle.
Make a circle, big, big, big. (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small. (Małe, małe, małe)
Big, big, big. (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, up, up, up. (Zróbmy koło w górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up. (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down. (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)
Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: „Sit down - usiądź”.
2. Look! Spójrz!
Przedstawienie dziecku obrazków / flashcards przedstawiających:1.beach – plaża, 2.seashell –muszelka, 3.sea – morze, 4.forest – las, 5.lake – jezioro, 6. ball – piłka, 7.sandcastle – zamek z piasku, 8.sunglasses - okulary przeciwsłoneczne
Rodzic prosi by dziecko powtórzyło za nim.
3. Jump - Skacz
Rodzic numeruje karty od 1 do 8. Proszę rozłożyć karty na dywanie. Dziecko staje oddalone naprzeciwko kart. Proszę by były karty odwrócone na numerkach. Rodzic wydaje polecenie dziecku:
Jump - Skacz
Jump to number one (1) - Skacz do numeru (1). Dziecko skacze aż do numeru 1 odwraca kartę i stara się powiedzieć w języku angielskim co widzi: 1.beach - plaża, 2.seashell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.mountains - góry, 6.flip-flops - klapki japonki, 7. sandcastle - zamek z piasku,
8.sunglasses - okulary przeciwsłoneczne, 9. ball - piłka
Rodzic powtarza polecenie z wszystkimi kartami obrazkowymi:
4. Rodzic włącza dziecku piosenkę pt. „Summer” - ,,Lato”
Piosenka dostępna na stronie: ,,youtube tytuł: Summer Song for Kids | The Singing Walrus”
5. Beach - plaża
Proszę o narysowanie oraz wycięcie małych muszelek. Proszę, aby rodzic umieścił muszelki w różnych częściach pokoju a dziecko ma za zadanie odnaleźć oraz policzyć w języku angielskim ile jest muszelek (do 10).
Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:
Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!
W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego www.diki.pl.
ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:
Grupa wiekowa: 5 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: My holiday - Moje wakacje cz. III
Słownictwo: 1.beach - plaża, 2.seashell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.mountains - góry,
6.flip-flops - klapki japonki, 7. sandcastle - zamek z piasku, 8.sunglasses - okulary przeciwsłoneczne, 9.summer - lato, 10.holiday - wakacje
1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:
Good morning (Dzień dobry)
Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)
Piosenka dostępna na stronie internetowej: ,,youtube tytuł: Make a circle. Super Simple Songs”.
Time to make a circle.
Make a circle, big, big, big. (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small. (Małe, małe, małe)
Big, big, big. (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, up, up, up. (Zróbmy koło w górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up. (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down. (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)
Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: „Sit down - usiądź”.
2. Look! Spójrz!
Przedstawienie dziecku obrazków / flashcards przedstawiających:
1.beach - plaża, 2.seashell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.mountains - góry, 6.flip-flops - klapki japonki, 7.sandcastle - zamek z piasku, 8.sunglasses - okulary przeciwsłoneczne, 9.summer - lato, 10.holiday - wakacje
3. Do you like? Czy ty lubisz?
Rodzic przygotowuje napisy: Yes and No - Tak i Nie. Proszę napisać na kartce A4 napis: Yes - Tak oraz No - Nie.
Po jednej stronie umieszcza napis: Yes a po drugiej No.
Rodzic zadaje pytania poprzez Do you like? Czy ty lubisz?
1.beach - plaża, 2.seashell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.mountains - góry, 6.flip-flops -klapki japonki, 7.sandcastle - zamek z piasku, 8. sunglasses - okulary przeciwsłoneczne, 9.summer -lato, 10.holiday - wakacje.
Dziecko odpowiada Yes, I do lub No, I don’t.
4. Story - Historyjka
Proszę o włączenie dziecku historyjki dostępnej na stronie: „youtube: Storytime! ~ MAISY GOES ON VACATION read along ~ Story Time ~ Bedtime Story Read Aloud Books”.
5. Proszę, aby dzieci ulepiły za pomocą plasteliny poznane rzeczy związane z tematyką wakacji:1.flip-flops - klapki japonki, 2. sandcastle - zamek z piasku, 3. sunglasses - okulary przeciwsłoneczne
Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:
Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!
W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego www.diki.pl.
ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:
Grupa wiekowa: 6 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: My holiday - Moje wakacje cz. III
Słownictwo: 1.beach - plaża, 2.seashell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.mountains - góry,
6.flip-flops - klapki japonki, 7.sandcastle - zamek z piasku, 8.sunglasses - okulary przeciwsłoneczne,
9.summer - lato, 10.holiday - wakacje, 11.beach umbrella - parasol plażowy
1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:
Good morning (Dzień dobry)
Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)
Piosenka dostępna na stronie internetowej: ,,youtube tytuł: Make a circle. Super Simple Songs”.
Time to make a circle.
Make a circle, big, big, big. (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small. (Małe, małe, małe)
Big, big, big. (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, up, up, up. (Zróbmy koło w górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up. (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down. (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)
Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.
2. Look! Spójrz!
Przedstawienie dziecku obrazków / flashcards przedstawiających:
1.beach - plaża, 2.seashell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.mountains - góry, 6.flip-flops -klapki japonki, 7.sandcastle - zamek z piasku, 8.sunglasses - okulary przeciwsłoneczne, 9.summer - lato, 10.holiday - wakacje, 11.beach umbrella - parasol plażowy
3. Do you like? Czy ty lubisz?
Rodzic przygotowuje napisy: Yes and No - Tak i Nie. Proszę napisać na kartce A4 napis: Yes - Tak oraz No - Nie.
Po jednej stronie umieszcza napis Yes a po drugiej No.
Rodzic zadaje pytania poprzez Do you like? Czy ty lubisz?
1.beach - plaża, 2.seashell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.mountains - góry, 6.flip-flops -klapki japonki, 7.sandcastle - zamek z piasku, 8.sunglasses - okulary przeciwsłoneczne, 9.summer - lato, 10.holiday - wakacje, 11.beach umbrella - parasol plażowy
Dziecko odpowiada Yes, I do lub No, I don’t
4. Story - Historyjka
Proszę o włączenie dziecku historyjki dostępnej na stronie: „youtube: Storytime! ~ MAISY GOES ON VACATION read along ~ Story Time ~ Bedtime Story Read Aloud Books”.
5. Let’s go to the beach - Chodźmy na plaże.
Proszę o włączenie historyjki dostępnej na stronie: ,,youtube Let's Go To The Beach | Caitie's Classroom”.
Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:
Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!
W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego www.diki.pl.