03 06 2020

ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:


Grupa wiekowa: 3 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: My holiday - Moje wakacje cz. II

Słownictwo: 1.beach - plaża, 2.seashell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.lake - jezioro, 6. ball - piłka

 

1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:

Good morning (Dzień dobry)

Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)

Piosenka dostępna na stronie internetowej: youtube tytuł: ,,Make a circle. Super Simple Songs”.

Time to make a circle.                                                               

Make a circle, big, big, big.     (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small.                 (Małe, małe, małe)
Big, big, big.                            (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)

Hello, hello, hello.                      (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)

Hello, hello, hello.                         (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, up, up, up.   (Zróbmy koło w górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up.                (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down.  (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)

Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.

 

 

 

 

2.Show me! Pokaż mi!

 

Rozkładamy obrazki/ilustracje związane z wakacjami. Mówimy:

 

1.beach - plaża, 2.seashell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.lake - jezioro, 6. ball - piłka

 

Zadaniem dziecka jest wskazanie konkretnego obrazka.

3. Rysowanie na plecach -

 

„Rysujemy” palcem dziecku na plecach wybrany przez nas obrazek przedstawiający poznane słownictwo. Zadaniem dziecka jest odgadnięcie co narysowaliśmy i podanie nazwy w języku angielskim.

 

1.beach - plaża, 2.seashell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.lake - jezioro, 6. ball - piłka

 

4. I like…/I don’t like… - Ja lubię/Ja nie lubię

Proszę, aby dziecko wymieniło jakie miejsca poznane lubi z tematyki wakacji powtarzając zwrot: I like - Ja lubię oraz jakie nie lubi  powtarzając zwrot: I don’t like - Ja nie lubię

 

5. Story - Historyjka

 

Proszę o włączenie historyki dostępnej na stronie youtube: Summer Holiday English Stories for Children with Steve and Maggie | Learn Wow English TV

6. Ball - Piłka

Proszę o narysowania piłki.

Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:


Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!

 

W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego: www.diki.pl

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:

 

Grupa wiekowa: 4 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: My holiday - Moje wakacje cz. II

Słownictwo:1.beach - plaża, 2.seashell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.mountains - góry,6.flip-flops - klapki japonki, 7.sandcastle - zamek z piasku

 

1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:

Good morning (Dzień dobry)

Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)

Piosenka dostępna na stronie internetowej: youtube tytuł: ,,Make a circle. Super Simple Songs”.

Time to make a circle.                                                               

Make a circle, big, big, big.     (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small.                 (Małe, małe, małe)
Big, big, big.                            (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)

Hello, hello, hello.                      (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)

Hello, hello, hello.                         (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, up, up, up.   (Zróbmy koło w  górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up.                (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down.  (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)

Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.

2.  Show me! Pokaż mi!

 

Rozkładamy obrazki/ilustracje związane z wakacjami. Mówimy:

 

Show me:1.beach - plaża, 2.seashell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.mountains -  góry 6.flip-flops - klapki japonki, 7. sandcastle - zamek z piasku

 

3. Rysowanie na plecach -

 

„Rysujemy” dziecku na plecach wybrany przez nas obrazek przedstawiający poznane miejsca z wakacji. Zadaniem dziecka jest odgadnięcie co narysowaliśmy i podanie nazwy w języku angielskim. 1.beach - plaża, 2.seashell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.mountains - góry,

6.flip-flops - klapki japonki, 7. sandcastle - zamek z piasku

 

4. I like…/I don’t like… - Ja lubię/Ja nie lubię

Proszę, aby dziecko powtórzyło słownictwo związane z tematyką wakacji  powtarzając zwrot: I like - Ja lubię oraz jakie nie lubi  powtarzając zwrot: I don’t like - Ja nie lubię

 

5. What’s missing?

 

Rodzic rozkłada karty obrazkowe przed dzieckiem, następnie chowa jędną i pyta: what’s missing? Czego brakuje? Zadaniem dziecka jest odgadnięcie jakiego pojazdu brakuje. Ćwiczenie proszę powtórzyć z wszystkimi słówkami

6. Story - Historyjka

 

Proszę o włączenie historyki dostępnej na stronie youtube: Summer Holiday English Stories for Children with Steve and Maggie | Learn Wow English TV

7. Seashell - Muszelka

Proszę o narysowanie muszelek.

Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:


Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!

 

W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego: www.diki.pl

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:


Grupa wiekowa: 5 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: My holiday - Moje wakacje cz. II

 

Słownictwo:1.beach - plaża, 2.seashell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.mountains - góry,

6.flip-flops -klapki japonki, 7. sandcastle -zamek z piasku, 8. sunglasses - okulary przeciwsłoneczne

 

1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:

Good morning (Dzień dobry)

Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)

Piosenka dostępna na stronie internetowej: youtube tytuł: ,,Make a circle. Super Simple Songs”.

Time to make a circle.                                                               

Make a circle, big, big, big.     (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small.                 (Małe, małe, małe)
Big, big, big.                            (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)

Hello, hello, hello.                      (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)

Hello, hello, hello.                         (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, up, up, up.   (Zróbmy koło w  górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up.                (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down.  (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)

Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.

2.Show me! Pokaż mi!

Rozkładamy obrazki/ilustracje związane z wakacjami. Mówimy: Show me: 1.beach - plaża, 2.seashell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.mountains - góry, 6.flip-flops - klapki japonki, 7. sandcastle - zamek z piasku, 8. sunglasses - okulary przeciwsłoneczne

 

 

Zadaniem dziecka jest wskazanie konkretnego obrazka.

3.Rysowanie na plecach -

 

„Rysujemy” dziecku na plecach wybrany przez nas obrazek  związany z tematyką wakacji. Zadaniem dziecka jest odgadnięcie co narysowaliśmy i podanie nazwy w języku angielskim. 1.beach - plaża, 2.seashell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.mountains –góry, 6.flip-flops -klapki japonki, 7.sandcastle - zamek z piasku, 8.sunglasses - okulary przeciwsłoneczne

 

4. Pass the ball! Podaj piłkę!

 

Rodzic podaje wzajemnie z dzieckiem piłkę używając  zwrotu: Do you like? Czy ty lubisz? Dziecko odpowiada: Yes, I do lub No, I don’t Tak/nie, nie lubię.

 

5. Touch! Dotknij

 

Rodzic rozkłada dziecku w pokoju karty obrazkowe związane z tematyką wakacji. Dziecko porusza się w sposób dowolny przy muzyce. Gdy rodzic zatrzymuje muzykę, dziecko ma za zadanie dojść do karty obrazkowej i powiedzieć: I like…- Ja lubię; Wypowiadając przy tym słownictwo w języku angielskim np. I like sunglasses - Ja lubię okulary przeciwsłoneczne. Dziecko powtarza ćwiczenie ze wszystkimi słówkami.

6. Story - Historyjka

Proszę o włączenie dziecku historyki: Holiday Story for Kids from Steve and Maggie | Speaking Stories Wow English TV

 

7. Holiday - Wakacje

 

Proszę aby dziecko narysowało gdzie chciało by jechać na wakacje.

 

Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:


Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!

 

W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego: www.diki.pl

 

 

 

 

 

 

 

ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:


Grupa wiekowa: 6 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.

Temat: My holiday - Moje wakacje cz. II

 

Słownictwo:1.beach - plaża, 2.seashell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.mountains - góry,

6.flip-flops - klapki japonki, 7. sandcastle - zamek z piasku, 8. sunglasses - okulary przeciwsłoneczne, 9.summer - lato

 

1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:

Good morning (Dzień dobry)

Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)

Piosenka dostępna na stronie internetowej: youtube tytuł: ,,Make a circle. Super Simple Songs”.

Time to make a circle.                                                               

Make a circle, big, big, big.     (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small.                 (Małe, małe, małe)
Big, big, big.                            (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)

Hello, hello, hello.                      (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)

Hello, hello, hello.                         (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, up, up, up.   (Zróbmy koło w  górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up.                (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down.  (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)

Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.

 

 

 

 

2. Show me! Pokaż mi!

Rozkładamy obrazki/ilustracje związane z wakacjami. Mówimy: Show me: 1.beach - plaża, 2.seashell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.mountains - góry, 6.flip-flops - klapki japonki, 7. sandcastle -zamek z piasku, 8. sunglasses - okulary przeciwsłoneczne , 9.summer - lato

 

Zadaniem dziecka jest wskazanie konkretnego obrazka.

3. Rysowanie na plecach -

 

„Rysujemy” dziecku na plecach wybrany przez nas obrazek  związany z tematyką wakacji. Zadaniem dziecka jest odgadnięcie co narysowaliśmy i podanie nazwy w języku angielskim: 1.beach – plaża, 2.seashell –muszelka, 3.sea – morze, 4.forest – las, 5.mountains –góry, 6.flip-flops -klapki japonki, 7. sandcastle -zamek z piasku, 8. sunglasses -okulary przeciwsłoneczne , 9.summer - lato

 

4. Pass the ball! Podaj piłkę!

 

Rodzic podaje wzajemnie z dzieckiem piłkę używając  zwrotu: Do you like? Czy ty lubisz? Dziecko odpowiada: Yes, I do lub No, I don’t Tak/nie, nie lubię.

 

5. Touch! Dotknij

 

Rodzic rozkłada dziecku w pokoju karty obrazkowe związane z tematyką wakacji. Dziecko porusza się w sposób dowolny przy muzyce. Gdy rodzic zatrzymuje muzykę, dziecko ma za zadanie dojść do karty obrazkowej i powiedzieć: I like…- Ja lubię; wypowiadając przy tym słownictwo w języku angielskim np. I like sunglasses - Ja lubię okulary przeciwsłoneczne. Dziecko powtarza ćwiczenie ze wszystkimi słówkami.

6. Story - Historyjka

Proszę o włączenie dziecku historyki: Holiday Story for Kids from Steve and Maggie | Speaking Stories Wow English TV

 

7. Holiday - Wakacje

Proszę, aby dziecko narysowało gdzie chciało by jechać na wakacje.

 

Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:


Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!

 

W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego: www.diki.pl