ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:
Grupa wiekowa: 3 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: My holiday - Moje wakacje
Słownictwo: 1.beach - plaża, 2.seashell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las
1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:
Good morning (Dzień dobry)
Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)
Piosenka dostępna na stronie internetowej: youtube tytuł: ,,Make a circle. Super Simple Songs”.
Time to make a circle.
Make a circle, big, big, big. (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small. (Małe, małe, małe)
Big, big, big. (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, up, up, up. (Zróbmy koło w górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up. (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down. (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)
Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.
2. This is… - To jest…
Rodzic prezentuje dziecku karty obrazkowe związane z tematyką wakacji prosząc dziecko o powtórzenie słownictwa: 1.beach - plaża, 2.seashell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las
3. It’s time to go on holiday! Czas jechać na wakacje!
Rodzic umieszcza karty obrazkowe w różnych częściach pokoju, proszę zaprosić dziecko na wakacje zwrotem: It’s time to go on holiday; następnie proszę włączyć dziecku dowolną piosenkę. Dziecko porusza się w rytm piosenki w dowolny sposób. Rodzic w między czasie zatrzymuje muzykę oraz wypowiada nazwy poznanego słownictwa: 1.beach - plaża, 2.seashell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las. Zadaniem dziecka jest podejście do odpowiedniego obrazka.
4. It’s the… - To jest…
Proszę, aby rodzic włączył dziecku odgłosy poszczególnych miejsc związanych z tematyką wakacji np. szum fal itp. Dziecko słucha odgłosów i odgaduje z jakich miejsc pochodzą odgłosy. Proszę, aby dziecko używało zwrotu: It’s the… - To jest… np. It’s the sea - To jest morze.
5. Song - Piosenka
Proszę o włączenie dziecku piosenki dostępnej na stronie internetowej youtube: Summer Songs for Kids | I Love Summertime | The Singing Walrus
6. Draw - Narysuj
Proszę o narysowanie lub namalowanie farbami plaży oraz morza.
Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:
Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!
W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego: www.diki.pl
Karty obrazkowe:
- 3. Las:
- 4. Muszelki:
ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:
Grupa wiekowa: 4 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: My holiday - Moje wakacje
Słownictwo:1.beach - plaża, 2.shell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.mountains - góry
1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:
Good morning (Dzień dobry)
Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)
Piosenka dostępna na stronie internetowej: youtube tytuł: ,,Make a circle. Super Simple Songs”.
Time to make a circle.
Make a circle, big, big, big. (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small. (Małe, małe, małe)
Big, big, big. (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, up, up, up. (Zróbmy koło w górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up. (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down. (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)
Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.
2. This is… - To jest…
Rodzic prezentuje dziecku karty obrazkowe związane z tematyką wakacji, prosząc dziecko o powtórzenie słownictwa: 1.beach - plaża, 2.shell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.mountains - góry
3. It’s time to go on holiday! Czas jechać na wakacje!
Rodzic umieszcza karty obrazkowe w różnych częściach pokoju, proszę zaprosić dziecko na wakacje zwrotem: It’s time to go on holiday; następnie proszę włączyć dziecku dowolną piosenkę. Dziecko porusza się w rytm piosenki w dowolny sposób. Rodzic w między czasie zatrzymuje muzykę oraz wypowiada nazwy poznanego słownictwa: 1.beach - plaża, 2.shell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.mountains - góry. Zadaniem dziecka jest podejście do odpowiedniego obrazka.
4. How many seashells? - Ile muszelek?
Proszę o włączenie dziecku piosenki dostępnej na stronie youtube: How Many Seashells | Mother Goose Club Playhouse Kids Video. Dziecko podczas oglądania liczy muszelki.
5. Song - Piosenka
Proszę o włączenie dziecku piosenki dostępnej na stronie youtube: Summer Song for Kids | The Singing Walrus
6. Draw - Narysuj
Proszę o narysowanie lub namalowanie farbami plaży z muszelkami.
Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:
Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!
W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego: www.diki.pl
Karty obrazkowe:
ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:
Grupa wiekowa: 5 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: My holiday - Moje wakacje
Słownictwo: 1.beach - plaża, 2.shell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.mountains - góry, summer - lato
1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:
Good morning (Dzień dobry)
Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)
Piosenka dostępna na stronie internetowej: youtube tytuł: ,,Make a circle. Super Simple Songs”.
Time to make a circle.
Make a circle, big, big, big. (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small. (Małe, małe, małe)
Big, big, big. (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, up, up, up. (Zróbmy koło w górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up. (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down. (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)
Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.
2. This is… - To jest…
Rodzic prezentuje dziecku karty obrazkowe związane z tematyką wakacji prosząc dziecko o powtórzenie słownictwa: 1.beach - plaża, 2.shell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.mountains - góry, summer - lato
3. It’s time to go on holiday! Czas jechać na wakacje!
Rodzic umieszcza karty obrazkowe w różnych częściach pokoju, proszę zaprosić dziecko na wakacje zwrotem: It’s time to go on holiday; następnie, proszę włączyć dziecku dowolną piosenkę. Dziecko porusza się w rytm piosenki w dowolny sposób. Rodzic w między czasie zatrzymuje muzykę oraz wypowiada nazwy poznanego słownictwa: Zadaniem dziecka jest podejście do odpowiedniego obrazka: 1.beach - plaża, 2.shell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.mountains - góry, summer - lato
4. What’s missing?
Rodzic rozkłada karty obrazkowe przed dzieckiem, następnie chowa jędną i pyta: What’s missing? Czego brakuje? Zadaniem dziecka jest odgadnięcie czego brakuje. Ćwiczenie proszę powtórzyć z wszystkimi słówkami.
5. Story - Historyjka
Proszę, aby rodzic włączył dziecku historyjkę dostępną na stronie youtube: Summer Holiday English Stories for Children with Steve and Maggie | Learn Wow English TV
6. Draw - Narysuj
Proszę, aby dziecko narysowało prace przedstawiającą wakacje wykorzystując słownictwo poznane na dzisiejszych zajęciach: 1.beach - plaża, 2.shell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.mountains -góry, summer - lato
Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:
Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!
W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego: www.diki.pl
Karty obrazkowe:
1.Morze:
2.Plaża:
3.Las:
4.Góry:
5.Muszelki:
ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:
Grupa wiekowa: 6 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: My holiday - Moje wakacje
Słownictwo:1.beach - plaża, 2.shell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.mountains - góry,
6. sandcastle - zamek z piasku
1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:
Good morning (Dzień dobry)
Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)
Piosenka dostępna na stronie internetowej: youtube tytuł: ,,Make a circle. Super Simple Songs”.
Time to make a circle.
Make a circle, big, big, big. (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small. (Małe, małe, małe)
Big, big, big. (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, up, up, up. (Zróbmy koło w górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up. (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down. (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)
Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.
2. This is… - To jest…
Rodzic prezentuje dziecku karty obrazkowe związane z tematyką wakacji prosząc dziecko o powtórzenie słownictwa: 1.beach - plaża, 2.shell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.mountains - góry, 6. sandcastle - zamek z piasku
3. It’s time to go on holiday! Czas jechać na wakacje!
Rodzic umieszcza karty obrazkowe w różnych częściach pokoju, proszę zaprosić dziecko na wakacje zwrotem: It’s time to go on holiday; następnie, proszę włączyć dziecku dowolną piosenkę. Dziecko porusza się w rytm piosenki w dowolny sposób. Rodzic w między czasie zatrzymuje muzykę oraz wypowiada nazwy poznanego słownictwa. Zadaniem dziecka jest podejście do odpowiedniego obrazka: 1.beach - plaża, 2.shell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.mountains - góry,
6.sandcastle - zamek z piasku
4. What’s missing?
Rodzic rozkłada karty obrazkowe przed dzieckiem, następnie chowa jedną i pyta: What’s missing? Czego brakuje? Zadaniem dziecka jest odgadnięcie czego brakuje. Ćwiczenie proszę powtórzyć z wszystkimi słówkami.
5. Story - Historyjka
Proszę, aby rodzic włączył dziecku historyjkę dostępną na stronie youtube: Summer Holiday English Stories for Children with Steve and Maggie | Learn Wow English TV
6.Song - Piosenka
Proszę o włączenie dziecku piosenki dostępnej na stronie youtube: Mr. Sun, Sun, Mr. Golden Sun | Kids Songs | Super Simple Songs
7. Draw - Narysuj
Proszę, aby dziecko narysowało prace przedstawiającą wakacje wykorzystując słownictwo poznane na dzisiejszych zajęciach: 1.beach - plaża, 2.shell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.mountains -góry, 6. sandcastle - zamek z piasku
Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:
Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!
W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego: www.diki.pl
Karty obrazkowe:
1.Morze:
2.Plaża:
3.Las:
4.Góry:
5. Muszelki:
6.Zamek z piasku: