02 06 2020

ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:


Grupa wiekowa: 3 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: My holiday - Moje wakacje

Słownictwo: 1.beach - plaża, 2.seashell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las

 

1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:

Good morning (Dzień dobry)

Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)

Piosenka dostępna na stronie internetowej: youtube tytuł: ,,Make a circle. Super Simple Songs”.

Time to make a circle.                                                                

Make a circle, big, big, big.    (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small.                 (Małe, małe, małe)
Big, big, big.                            (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)

Hello, hello, hello.                      (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)

Hello, hello, hello.                         (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, up, up, up.   (Zróbmy koło w górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up.                (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down.  (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)

Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.

2. This is… - To jest…

 

Rodzic prezentuje dziecku karty obrazkowe związane z tematyką wakacji prosząc dziecko o powtórzenie słownictwa: 1.beach - plaża, 2.seashell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las

 

 

 

3. It’s time to go on holiday! Czas jechać na wakacje!

 

            Rodzic umieszcza karty obrazkowe w różnych częściach pokoju, proszę zaprosić dziecko na wakacje zwrotem: It’s time to go on holiday; następnie proszę włączyć dziecku dowolną piosenkę. Dziecko porusza się w rytm piosenki w dowolny sposób. Rodzic w między czasie zatrzymuje muzykę oraz wypowiada nazwy poznanego słownictwa: 1.beach - plaża, 2.seashell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las. Zadaniem dziecka jest podejście do odpowiedniego obrazka.

 

4. It’s the… - To jest…

Proszę, aby rodzic włączył dziecku odgłosy poszczególnych miejsc związanych z tematyką wakacji np. szum fal itp. Dziecko słucha odgłosów i odgaduje z jakich miejsc pochodzą odgłosy. Proszę, aby dziecko używało zwrotu: It’s the… - To jest… np. It’s the sea - To jest morze.

5. Song - Piosenka

Proszę o włączenie dziecku piosenki dostępnej na stronie internetowej youtube: Summer Songs for Kids | I Love Summertime | The Singing Walrus

 

6. Draw - Narysuj

 

Proszę o narysowanie lub namalowanie farbami plaży oraz morza.

 

Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:

Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!

W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego: www.diki.pl

Karty obrazkowe:

  1. 1.      Morze: - https://www.google.pl/search?q=morze+i+pla%C5%BCa&sxsrf=ALeKk03GJJhzTtpLxHAfSFUQCmlS2yRxnQ:1590953997715&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiDzIy_7d7pAhWIqIsKHTsWAJMQ_AUoAXoECAwQAw#imgrc=LvD9iwD1DJfeGM
  2. 2.      Plaża:

https://www.google.pl/search?q=pla%C5%BCa&sxsrf=ALeKk0021ibd64ajglTv_vuIDzF_J8WVNw:1590954346173&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiV9qDl7t7pAhUTAxAIHd2EDBwQ_AUoAXoECA4QAw&biw=1366&bih=576#imgrc=OHVnp5X-d1u8dM

  1. 3.      Las:

https://www.google.pl/search?q=las&sxsrf=ALeKk01QLRd_REeC79yp5OXTFrMrsbPQQQ:1590954410951&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwi11ZKE797pAhXjwosKHfi9DOgQ_AUoAXoECAwQAw&biw=1366&bih=576#imgrc=B6ZNHltlDm0esM

 

 

  1. 4.      Muszelki:

https://www.google.pl/search?q=Muszelki&sxsrf=ALeKk035dewS0uCbiBEDRs23BXRdRYxQwQ:1590954557385&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=pOQUIksyHiTk0M%253A%252C7HbMNCS74XbkjM%252C_&vet=1&usg=AI4_-kRWjRq2pxhrRKI4htUXuLmoagMYLA&sa=X&ved=2ahUKEwjbn_zJ797pAhXoxIsKHfcSAt8Q9QEwAHoECAoQEg#imgrc=pOQUIksyHiTk0M:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:


Grupa wiekowa: 4 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: My holiday - Moje wakacje

Słownictwo:1.beach - plaża, 2.shell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.mountains - góry

 

1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:

Good morning (Dzień dobry)

Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)

Piosenka dostępna na stronie internetowej: youtube tytuł: ,,Make a circle. Super Simple Songs”.

Time to make a circle.                                                               

Make a circle, big, big, big.     (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small.                 (Małe, małe, małe)
Big, big, big.                            (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)

Hello, hello, hello.                      (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)

Hello, hello, hello.                         (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, up, up, up.   (Zróbmy koło w  górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up.                (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down.  (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)

Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.

2. This is… - To jest…

 

Rodzic prezentuje dziecku karty obrazkowe związane z tematyką wakacji, prosząc dziecko o powtórzenie słownictwa: 1.beach - plaża, 2.shell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.mountains - góry

 

 

 

3. It’s time to go on holiday! Czas jechać na wakacje!

 

            Rodzic umieszcza karty obrazkowe w różnych częściach pokoju, proszę zaprosić dziecko na wakacje zwrotem: It’s time to go on holiday; następnie proszę włączyć dziecku dowolną piosenkę. Dziecko porusza się w rytm piosenki w dowolny sposób. Rodzic w między czasie zatrzymuje muzykę oraz wypowiada nazwy poznanego słownictwa: 1.beach - plaża, 2.shell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.mountains - góry. Zadaniem dziecka jest podejście do odpowiedniego obrazka.

 

4. How many seashells? - Ile muszelek?

Proszę o włączenie dziecku piosenki dostępnej na stronie youtube: How Many Seashells | Mother Goose Club Playhouse Kids Video. Dziecko podczas oglądania liczy muszelki.

5. Song - Piosenka

Proszę o włączenie dziecku piosenki dostępnej na stronie youtube: Summer Song for Kids | The Singing Walrus

 

6. Draw - Narysuj

 

Proszę o narysowanie lub namalowanie farbami plaży z muszelkami.

 

Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:


Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!

 

W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego: www.diki.pl

Karty obrazkowe:

1.Morze: https://www.google.pl/search?q=morze+i+pla%C5%BCa&sxsrf=ALeKk03GJJhzTtpLxHAfSFUQCmlS2yRxnQ:1590953997715&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiDzIy_7d7pAhWIqIsKHTsWAJMQ_AUoAXoECAwQAw#imgrc=LvD9iwD1DJfeGM

2.Plaża: https://www.google.pl/search?q=pla%C5%BCa&sxsrf=ALeKk0021ibd64ajglTv_vuIDzF_J8WVNw:1590954346173&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiV9qDl7t7pAhUTAxAIHd2EDBwQ_AUoAXoECA4QAw&biw=1366&bih=576#imgrc=OHVnp5X-d1u8dM

3.Las: https://www.google.pl/search?q=las&sxsrf=ALeKk01QLRd_REeC79yp5OXTFrMrsbPQQQ:1590954410951&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwi11ZKE797pAhXjwosKHfi9DOgQ_AUoAXoECAwQAw&biw=1366&bih=576#imgrc=B6ZNHltlDm0esM

 

 

 

4.Góry: https://www.google.pl/search?q=G%C3%B3ry&sxsrf=ALeKk03VYZs0nMu3g_bpVTtlFAcWYXL3_g:1590954590926&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiTt_vZ797pAhVD-yoKHVZhAIoQ_AUoAXoECA0QAw&biw=1366&bih=576#imgrc=R0-56-LgCeMUpM

 

      5.Muszelki:                 https://www.google.pl/search?q=Muszelki&sxsrf=ALeKk035dewS0uCbiBEDRs23BXRdRYxQwQ:1  590954557385&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=pOQUIksyHiTk0M%253A%252C7HbMNCS74XbkjM%252C_&vet=1&usg=AI4_-kRWjRq2pxhrRKI4htUXuLmoagMYLA&sa=X&ved=2ahUKEwjbn_zJ797pAhXoxIsKHfcSAt8Q9QEwAHoECAoQEg#imgrc=pOQUIksyHiTk0M:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:


Grupa wiekowa: 5 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.

Temat: My holiday - Moje wakacje

Słownictwo: 1.beach - plaża, 2.shell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.mountains - góry, summer - lato

 

1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:

Good morning (Dzień dobry)

Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)

Piosenka dostępna na stronie internetowej: youtube tytuł: ,,Make a circle. Super Simple Songs”.

Time to make a circle.                                                               

Make a circle, big, big, big.     (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small.                 (Małe, małe, małe)
Big, big, big.                            (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)

Hello, hello, hello.                      (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)

Hello, hello, hello.                         (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, up, up, up.   (Zróbmy koło w  górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up.                (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down.  (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)

Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.

2. This is… - To jest…

 

Rodzic prezentuje dziecku karty obrazkowe związane z tematyką wakacji prosząc dziecko o powtórzenie słownictwa: 1.beach - plaża, 2.shell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.mountains - góry, summer - lato

 

 

3. It’s time to go on holiday! Czas jechać na wakacje!

 

            Rodzic umieszcza karty obrazkowe w różnych częściach pokoju, proszę zaprosić dziecko na wakacje zwrotem: It’s time to go on holiday; następnie, proszę włączyć dziecku dowolną piosenkę. Dziecko porusza się w rytm piosenki w dowolny sposób. Rodzic w między czasie zatrzymuje muzykę oraz wypowiada nazwy poznanego słownictwa:  Zadaniem dziecka jest podejście do odpowiedniego obrazka: 1.beach - plaża, 2.shell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.mountains - góry, summer - lato

 

4. What’s missing?

 

Rodzic rozkłada karty obrazkowe przed dzieckiem, następnie chowa jędną i pyta: What’s missing? Czego brakuje? Zadaniem dziecka jest odgadnięcie czego brakuje. Ćwiczenie proszę powtórzyć z wszystkimi słówkami.

5. Story - Historyjka

 

Proszę, aby rodzic włączył dziecku historyjkę dostępną na stronie youtube: Summer Holiday English Stories for Children with Steve and Maggie | Learn Wow English TV

 

6. Draw - Narysuj

 

Proszę, aby dziecko narysowało prace przedstawiającą wakacje wykorzystując słownictwo poznane na dzisiejszych zajęciach: 1.beach - plaża, 2.shell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.mountains -góry, summer - lato

 

Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:


Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!

 

W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego: www.diki.pl

Karty obrazkowe:

1.Morze:

https://www.google.pl/search?q=morze+i+pla%C5%BCa&sxsrf=ALeKk03GJJhzTtpLxHAfSFUQCmlS2yRxnQ:1590953997715&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiDzIy_7d7pAhWIqIsKHTsWAJMQ_AUoAXoECAwQAw#imgrc=LvD9iwD1DJfeGM

 

 

2.Plaża:

 

https://www.google.pl/search?q=pla%C5%BCa&sxsrf=ALeKk0021ibd64ajglTv_vuIDzF_J8WVNw:1590954346173&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiV9qDl7t7pAhUTAxAIHd2EDBwQ_AUoAXoECA4QAw&biw=1366&bih=576#imgrc=OHVnp5X-d1u8dM

 

3.Las:

 

https://www.google.pl/search?q=las&sxsrf=ALeKk01QLRd_REeC79yp5OXTFrMrsbPQQQ:1590954410951&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwi11ZKE797pAhXjwosKHfi9DOgQ_AUoAXoECAwQAw&biw=1366&bih=576#imgrc=B6ZNHltlDm0esM

 

      4.Góry:

 

https://www.google.pl/search?q=G%C3%B3ry&sxsrf=ALeKk03VYZs0nMu3g_bpVTtlFAcWYXL3_g:1 590954590926&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiTt_vZ797pAhVD-yoKHVZhAIoQ_AUoAXoECA0QAw&biw=1366&bih=576#imgrc=R0-56-LgCeMUpM

 

     5.Muszelki:

 

https://www.google.pl/search?q=Muszelki&sxsrf=ALeKk035dewS0uCbiBEDRs23BXRdRYxQwQ:1590954557385&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=pOQUIksyHiTk0M%253A%252C7HbMNCS74XbkjM%252C_&vet=1&usg=AI4_-kRWjRq2pxhrRKI4htUXuLmoagMYLA&sa=X&ved=2ahUKEwjbn_zJ797pAhXoxIsKHfcSAt8Q9QEwAHoECAoQEg#imgrc=pOQUIksyHiTk0M:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:


Grupa wiekowa: 6 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.

Temat: My holiday - Moje wakacje

 

Słownictwo:1.beach - plaża, 2.shell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.mountains - góry,

6. sandcastle - zamek z piasku

 

1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:

Good morning (Dzień dobry)

Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)

Piosenka dostępna na stronie internetowej: youtube tytuł: ,,Make a circle. Super Simple Songs”.

Time to make a circle.                                                               

Make a circle, big, big, big.     (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small.                 (Małe, małe, małe)
Big, big, big.                            (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)

Hello, hello, hello.                      (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)

Hello, hello, hello.                         (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, up, up, up.   (Zróbmy koło w  górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up.                (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down.  (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)

Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.

2. This is… - To jest…

 

Rodzic prezentuje dziecku karty obrazkowe związane z tematyką wakacji prosząc dziecko o powtórzenie słownictwa: 1.beach - plaża, 2.shell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.mountains - góry, 6. sandcastle - zamek z piasku

 

 

 

 

3. It’s time to go on holiday! Czas jechać na wakacje!

 

            Rodzic umieszcza karty obrazkowe w różnych częściach pokoju, proszę zaprosić dziecko na wakacje zwrotem: It’s time to go on holiday; następnie, proszę włączyć dziecku dowolną piosenkę. Dziecko porusza się w rytm piosenki w dowolny sposób. Rodzic w między czasie zatrzymuje muzykę oraz wypowiada nazwy poznanego słownictwa.  Zadaniem dziecka jest podejście do odpowiedniego obrazka: 1.beach - plaża, 2.shell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.mountains - góry,

6.sandcastle - zamek z piasku

 

4. What’s missing?

 

Rodzic rozkłada karty obrazkowe przed dzieckiem, następnie chowa jedną i pyta: What’s missing? Czego brakuje? Zadaniem dziecka jest odgadnięcie czego brakuje. Ćwiczenie proszę powtórzyć z wszystkimi słówkami.

5. Story - Historyjka

Proszę, aby rodzic włączył dziecku historyjkę dostępną na stronie youtube: Summer Holiday English Stories for Children with Steve and Maggie | Learn Wow English TV

6.Song - Piosenka

 

Proszę o włączenie dziecku piosenki dostępnej na stronie youtube: Mr. Sun, Sun, Mr. Golden Sun | Kids Songs | Super Simple Songs

 

7. Draw - Narysuj

 

Proszę, aby dziecko narysowało prace przedstawiającą wakacje wykorzystując słownictwo poznane na dzisiejszych zajęciach: 1.beach - plaża, 2.shell - muszelka, 3.sea - morze, 4.forest - las, 5.mountains -góry, 6. sandcastle - zamek z piasku

 

Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:


Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!

 

W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego: www.diki.pl

 

 

 

 

Karty obrazkowe:

1.Morze:

https://www.google.pl/search?q=morze+i+pla%C5%BCa&sxsrf=ALeKk03GJJhzTtpLxHAfSFUQCmlS2yRxnQ:1590953997715&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiDzIy_7d7pAhWIqIsKHTsWAJMQ_AUoAXoECAwQAw#imgrc=LvD9iwD1DJfeGM

2.Plaża:

https://www.google.pl/search?q=pla%C5%BCa&sxsrf=ALeKk0021ibd64ajglTv_vuIDzF_J8WVNw:1590954346173&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiV9qDl7t7pAhUTAxAIHd2EDBwQ_AUoAXoECA4QAw&biw=1366&bih=576#imgrc=OHVnp5X-d1u8dM

3.Las:

 

https://www.google.pl/search?q=las&sxsrf=ALeKk01QLRd_REeC79yp5OXTFrMrsbPQQQ:1590954410951&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwi11ZKE797pAhXjwosKHfi9DOgQ_AUoAXoECAwQAw&biw=1366&bih=576#imgrc=B6ZNHltlDm0esM

 

4.Góry:

 https://www.google.pl/search?q=G%C3%B3ry&sxsrf=ALeKk03VYZs0nMu3g_bpVTtlFAcWYXL3_g:1590954590926&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiTt_vZ797pAhVD-yoKHVZhAIoQ_AUoAXoECA0QAw&biw=1366&bih=576#imgrc=R0-56-LgCeMUpM

 

5. Muszelki:

 

https://www.google.pl/search?q=Muszelki&sxsrf=ALeKk035dewS0uCbiBEDRs23BXRdRYxQwQ:1590954557385&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=pOQUIksyHiTk0M%253A%252C7HbMNCS74XbkjM%252C_&vet=1&usg=AI4_-kRWjRq2pxhrRKI4htUXuLmoagMYLA&sa=X&ved=2ahUKEwjbn_zJ797pAhXoxIsKHfcSAt8Q9QEwAHoECAoQEg#imgrc=pOQUIksyHiTk0M:

 

6.Zamek z piasku:

 

https://www.google.pl/search?q=zamek+z+piasku&sxsrf=ALeKk00HOp7PkgHQ60zOZ9z7f-r7WnW9mQ:1590955026951&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwimmvCp8d7pAhUiBhAIHfiCBxMQ_AUoAXoECBEQAw&biw=1366&bih=576#imgrc=fKV6F-MissZWVM