ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:
Grupa wiekowa: 3 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: Vehicles – Pojazdy cz.II
Słownictwo: 1.Car – samochód, 2.Bus – autobus, 3.Bike – rower, 4.Tram – tramwaj,
5.Tram - tramwaj
1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:
Good morning (Dzień dobry)
Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)
Piosenka dostępna na stronie internetowej: youtube tytuł:,, Make a circle. Super Simple Songs”.
Time to make a circle.
Make a circle, big, big, big. (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small. (Małe, małe, małe)
Big, big, big. (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, up, up, up. (Zróbmy koło w górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up. (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down. (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)
Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.
2. Show me! Pokaż mi!
Rozkładamy obrazki/ilustracje związane z pojazdami. Mówimy:
1.Car – samochód, 2.Bus – autobus, 3.Bike – rower, 4.Tram – tramwaj, 5.Tram – tramwaj
Zadaniem dziecka jest wskazanie konkretnego obrazka.
3. Rysowanie na plecach -
„Rysujemy” palcem dziecku na plecach wybrany przez nas obrazek przedstawiający poznane pojazdy. Zadaniem dziecka jest odgadnięcie co narysowaliśmy i podanie nazwy w języku angielskim.
1.Car – samochód, 2.Bus – autobus, 3.Bike – rower, 4.Tram – tramwaj
5.Tram - tramwaj
5. I like…/I don’t like… - Ja lubię/Ja nie lubię
Proszę, aby dziecko wymieniło jakie lubi pojazdy powtarzając zwrot: I like - Ja lubię, oraz jakie nie lubi powtarzając zwrot :I don’t like - Ja nie lubię
6. Story – historyjka
Proszę, aby rodzic włączył dziecku historyjkę dostępna na stronie youtube: Maggie Magic Holiday Trip Story for Kids from Steve and Maggie | Speaking Wow English TV
Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:
Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!
W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego: www.diki.pl
ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:
Grupa wiekowa: 4 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: Vehicles – Pojazdy cz.II
Słownictwo:1.Car – samochód, 2.Bus – autobus, 3.Bike – rower,
4.Tram – tramwaj, 5.Plane - samolot
1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:
Good morning (Dzień dobry)
Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)
Piosenka dostępna na stronie internetowej: youtube tytuł:,,Make a circle. Super Simple Songs”.
Time to make a circle.
Make a circle, big, big, big. (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small. (Małe, małe, małe)
Big, big, big. (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, up, up, up. (Zróbmy koło w górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up. (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down. (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)
Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.
2. Show me! Pokaż mi!
Rozkładamy obrazki/ilustracje związane z pojazdami. Mówimy:
Show me:1.Car – samochód, 2.Bus – autobus, 3.Bike – rower, 4.Tram – tramwaj, 5.Plane - samolot
3. Rysowanie na plecach -
„Rysujemy” palcem dziecku na plecach wybrany przez nas obrazek przedstawiający poznany pojazd. Zadaniem dziecka jest odgadnięcie co narysowaliśmy i podanie nazwy w języku angielskim. 1.Car – samochód, 2.Bus – autobus, 3.Bike – rower, 4.Tram – tramwaj, 5.Plane - samolot
4. I like…/I don’t like… - Ja lubię/Ja nie lubię
Proszę, aby dziecko wymieniło jakie lubi pojazdy powtarzając zwrot: I like - Ja lubię, oraz jakie nie lubi powtarzając zwrot: I don’t like - Ja nie lubię
5. . What’s missing?
Rodzic rozkłada karty obrazkowe przed dzieckiem, następnie chowa jędną i pyta: what’s missing? Czego brakuje? Zadaniem dziecka jest odgadnięcie jakiego pojazdu brakuje. Ćwiczenie proszę powtórzyć z wszystkimi pojazdami.
6. Story – historyjka
Proszę, aby rodzic włączył dziecku historyjkę dostępna na stronie youtube: Maggie Magic Holiday Trip Story for Kids from Steve and Maggie | Speaking Wow English TV
Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:
Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!
W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego: www.diki.pl
ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:
Grupa wiekowa: 5 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: Vehicles – Pojazdy cz.II
Słownictwo:1.Car – samochód, 2.Bus – autobus, 3.Bike – rower, 4.Tram – tramwaj
5.Plane – samolot, 6.Train – pociąg, 7.Taxi – taksówka, 8.Boat – łódź
1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:
Good morning (Dzień dobry)
Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)
Piosenka dostępna na stronie internetowej: youtube tytuł:,,Make a circle. Super Simple Songs”.
Time to make a circle.
Make a circle, big, big, big. (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small. (Małe, małe, małe)
Big, big, big. (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, up, up, up. (Zróbmy koło w górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up. (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down. (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)
Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.
2. Show me! Pokaż mi!
Rozkładamy obrazki/ilustracje związane z pojazdami. Mówimy: Show me: 1.Car – samochód, 2.Bus – autobus, 3.Bike – rower, 4.Tram – tramwaj, 5.Plane – samolot, 6.Train – pociąg, 7.Taxi – taksówka, 8.Boat – łódź
Zadaniem dziecka jest wskazanie konkretnego obrazka.
3. Rysowanie na plecach -
„Rysujemy” palcem dziecku na plecach wybrany przez nas obrazek przedstawiający poznany pojazd. Zadaniem dziecka jest odgadnięcie co narysowaliśmy i podanie nazwy w języku angielskim. 1.Car – samochód, 2.Bus – autobus, 3.Bike – rower, 4.Tram – tramwaj, 5.Plane – samolot, 6.Train – pociąg, 7.Taxi – taksówka, 8.Boat – łódź
4. Pass the ball! Podaj piłkę!
Rodzic podaje wzajemnie z dzieckiem piłkę używając zwrotu: Do you like? Czy ty lubisz? Dziecko odpowiada: Yes, I do lub No, I don’t Tak/nie, nie lubię.
5. Touch! Dotknij
Rodzic rozkłada dziecku w pokoju karty obrazkowe ilustrujące wszystkie poznane pojazdy. Dziecko porusza się w sposób dowolny przy muzyce. Gdy rodzic zatrzymuje muzykę, dziecko ma za zadanie dojść do karty obrazkowej i powiedzieć: I like…- Ja lubię Wypowiadając przy tym nazwę jakiegoś pojazdu w języku angielskim np. I like planes - Ja lubię samoloty. Dziecko powtarza ćwiczenie ze wszystkimi pojazdami.
6. Song – piosenka
Rodzic włącza dziecku piosenkę, proszę aby dziecko powtarzało nazwy pojazdów. Piosenka dostępna na stronie youtube: Let's Be Planes | Transportation Song for Kids
Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:
Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!
W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego: www.diki.pl
ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:
Grupa wiekowa: 6 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: Vehicles – Pojazdy cz.II
Słownictwo:1.Car – samochód, 2.Bus – autobus, 3.Bike – rower, 4.Tram – tramwaj
5.Plane – samolot, 6.Train – pociąg, 7.Taxi – taksówka, 8.Boat – łódź, 9. Coach - autokar
1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:
Good morning (Dzień dobry)
Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)
Piosenka dostępna na stronie internetowej: youtube tytuł:,,Make a circle. Super Simple Songs”.
Time to make a circle.
Make a circle, big, big, big. (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small. (Małe, małe, małe)
Big, big, big. (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, up, up, up. (Zróbmy koło w górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up. (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down. (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)
Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.
2. Show me! Pokaż mi!
Rozkładamy obrazki/ilustracje związane z pojazdami. Mówimy: Show me: 1.Car – samochód, 2.Bus – autobus, 3.Bike – rower, 4.Tram – tramwaj 5.Plane – samolot, 6.Train – pociąg, 7.Taxi – taksówka, 8.Boat – łódź, 9. Coach - autokar
Zadaniem dziecka jest wskazanie konkretnego obrazka.
3. Rysowanie na plecach -
„Rysujemy” palcem dziecku na plecach wybrany przez nas obrazek przedstawiający poznane pojazdy . Zadaniem dziecka jest odgadnięcie co narysowaliśmy i podanie nazwy w języku angielskim:1.Car – samochód, 2.Bus – autobus, 3.Bike – rower, 4.Tram – tramwaj
5.Plane – samolot, 6.Train – pociąg, 7.Taxi – taksówka, 8.Boat – łódź, 9. Coach - autokar
ngielskim.
4. Pass the ball! Podaj piłkę!
Rodzic podaje wzajemnie z dzieckiem piłkę używając zwrotu: Do you like? Czy ty lubisz? Dziecko odpowiada: Yes, I do lub No, I don’t - Tak/nie, nie lubię.”.
5. Touch! Dotknij!
Rodzic rozkłada dziecku w pokoju karty obrazkowe ilustrujące wszystkie poznane pojazdy. Dziecko porusza się w sposób dowolny przy muzyce. Gdy rodzic zatrzymuje muzykę, dziecko ma za zadanie dojść do karty obrazkowej i powiedzieć: I like…- Ja lubię. Wypowiadając przy tym nazwę jakiegoś pojazdu w języku angielskim np. I like cars - Ja lubię samochody. Dziecko powtarza ćwiczenie ze wszystkimi pojazdami.
6. Song - piosenka
Rodzic włącza dziecku piosenkę; dziecko podczas tej piosenki powtarza nazwy pojazdów. Piosenka dostępna na stronie youtube: Transportation Song | Transportation for kids | The Singing Walrus
Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:
Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!
W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego: www.diki.pl