20 05 2020

ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:


Grupa wiekowa: 3 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: Vehicles – Pojazdy cz.II

Słownictwo: 1.Car – samochód, 2.Bus – autobus, 3.Bike – rower, 4.Tram – tramwaj,

5.Tram - tramwaj

 

1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:

Good morning (Dzień dobry)

Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)

Piosenka dostępna na stronie internetowej: youtube tytuł:,, Make a circle. Super Simple Songs”.

Time to make a circle.                                                               

Make a circle, big, big, big.    (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small.                 (Małe, małe, małe)
Big, big, big.                            (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)

Hello, hello, hello.                      (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)

Hello, hello, hello.                         (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, up, up, up.   (Zróbmy koło w górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up.                (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down.  (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)

Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.

 

 

 

 

2.  Show me! Pokaż mi!

 

Rozkładamy obrazki/ilustracje związane z pojazdami. Mówimy:

 

1.Car – samochód, 2.Bus – autobus, 3.Bike – rower, 4.Tram – tramwaj, 5.Tram – tramwaj

 

Zadaniem dziecka jest wskazanie konkretnego obrazka.

 

3. Rysowanie na plecach -

 

„Rysujemy” palcem dziecku na plecach wybrany przez nas obrazek przedstawiający poznane pojazdy.   Zadaniem dziecka jest odgadnięcie co narysowaliśmy i podanie nazwy w języku angielskim.

 

 1.Car – samochód, 2.Bus – autobus, 3.Bike – rower, 4.Tram – tramwaj

5.Tram - tramwaj

 

 

5. I like…/I don’t like… - Ja lubię/Ja nie lubię

Proszę, aby dziecko wymieniło jakie lubi pojazdy powtarzając zwrot: I like - Ja lubię, oraz jakie nie lubi  powtarzając zwrot :I don’t like - Ja nie lubię

 

6. Story – historyjka

 

Proszę, aby rodzic włączył dziecku historyjkę dostępna na stronie youtube: Maggie Magic Holiday Trip Story for Kids from Steve and Maggie | Speaking Wow English TV

 

Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:


Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!

 

W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego: www.diki.pl

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:


Grupa wiekowa: 4 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: Vehicles – Pojazdy cz.II

Słownictwo:1.Car – samochód, 2.Bus – autobus, 3.Bike – rower,

4.Tram – tramwaj, 5.Plane - samolot

 

1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:

Good morning (Dzień dobry)

Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)

Piosenka dostępna na stronie internetowej: youtube tytuł:,,Make a circle. Super Simple Songs”.

Time to make a circle.                                                               

Make a circle, big, big, big.    (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small.                 (Małe, małe, małe)
Big, big, big.                            (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)

Hello, hello, hello.                      (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)

Hello, hello, hello.                         (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, up, up, up.   (Zróbmy koło w  górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up.                (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down.  (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)

Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.

2.  Show me! Pokaż mi!

 

Rozkładamy obrazki/ilustracje związane z pojazdami. Mówimy:

 

Show me:1.Car – samochód, 2.Bus – autobus, 3.Bike – rower,  4.Tram – tramwaj, 5.Plane - samolot

 

 

3. Rysowanie na plecach -

 

„Rysujemy” palcem dziecku na plecach wybrany przez nas obrazek przedstawiający poznany pojazd. Zadaniem dziecka jest odgadnięcie co narysowaliśmy i podanie nazwy w języku angielskim. 1.Car – samochód, 2.Bus – autobus, 3.Bike – rower,  4.Tram – tramwaj, 5.Plane - samolot

 

 

4. I like…/I don’t like… - Ja lubię/Ja nie lubię

Proszę, aby dziecko wymieniło jakie lubi pojazdy powtarzając zwrot: I like - Ja lubię, oraz jakie nie lubi  powtarzając zwrot: I don’t like - Ja nie lubię

 

5. . What’s missing?

 

Rodzic rozkłada karty obrazkowe przed dzieckiem, następnie chowa jędną i pyta: what’s missing? Czego brakuje? Zadaniem dziecka jest odgadnięcie jakiego pojazdu brakuje. Ćwiczenie proszę powtórzyć z wszystkimi pojazdami.

6. Story – historyjka

 

Proszę, aby rodzic włączył dziecku historyjkę dostępna na stronie youtube: Maggie Magic Holiday Trip Story for Kids from Steve and Maggie | Speaking Wow English TV

 

 

Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:


Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!

 

W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego: www.diki.pl

 

 

 

 

 

 

 

ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:


Grupa wiekowa: 5 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: Vehicles – Pojazdy cz.II

 

Słownictwo:1.Car – samochód, 2.Bus – autobus, 3.Bike – rower, 4.Tram – tramwaj

 

5.Plane – samolot, 6.Train – pociąg, 7.Taxi – taksówka, 8.Boat – łódź

 

1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:

Good morning (Dzień dobry)

Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)

Piosenka dostępna na stronie internetowej: youtube tytuł:,,Make a circle. Super Simple Songs”.

Time to make a circle.                                                               

Make a circle, big, big, big.    (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small.                 (Małe, małe, małe)
Big, big, big.                            (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)

Hello, hello, hello.                      (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)

Hello, hello, hello.                         (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, up, up, up.   (Zróbmy koło w  górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up.                (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down.  (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)

Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.

 

 

 

2.  Show me! Pokaż mi!

Rozkładamy obrazki/ilustracje związane z pojazdami. Mówimy: Show me: 1.Car – samochód, 2.Bus – autobus, 3.Bike – rower, 4.Tram – tramwaj, 5.Plane – samolot, 6.Train – pociąg, 7.Taxi – taksówka, 8.Boat – łódź

 

Zadaniem dziecka jest wskazanie konkretnego obrazka.

3. Rysowanie na plecach -

 

„Rysujemy” palcem dziecku na plecach wybrany przez nas obrazek przedstawiający poznany pojazd. Zadaniem dziecka jest odgadnięcie co narysowaliśmy i podanie nazwy w języku angielskim. 1.Car – samochód, 2.Bus – autobus, 3.Bike – rower, 4.Tram – tramwaj, 5.Plane – samolot, 6.Train – pociąg, 7.Taxi – taksówka, 8.Boat – łódź

 

4. Pass the ball! Podaj piłkę!

 

Rodzic podaje wzajemnie z dzieckiem piłkę używając  zwrotu: Do you like? Czy ty lubisz? Dziecko odpowiada: Yes, I do lub No, I don’t Tak/nie, nie lubię.

 

5. Touch! Dotknij

 

Rodzic rozkłada dziecku w pokoju karty obrazkowe ilustrujące wszystkie poznane pojazdy. Dziecko porusza się w sposób dowolny przy muzyce. Gdy rodzic zatrzymuje muzykę, dziecko ma za zadanie dojść do karty obrazkowej i powiedzieć: I like…- Ja lubię Wypowiadając przy tym nazwę jakiegoś pojazdu w języku angielskim np. I like planes - Ja lubię samoloty. Dziecko powtarza ćwiczenie ze wszystkimi pojazdami.

6. Song – piosenka

 

Rodzic włącza dziecku piosenkę, proszę aby dziecko powtarzało nazwy pojazdów.  Piosenka dostępna na stronie youtube: Let's Be Planes | Transportation Song for Kids

 

 

Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:


Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!

 

W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego: www.diki.pl

 

 

 

 

ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:


Grupa wiekowa: 6 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: Vehicles – Pojazdy cz.II

Słownictwo:1.Car – samochód, 2.Bus – autobus, 3.Bike – rower, 4.Tram – tramwaj

 

5.Plane – samolot, 6.Train – pociąg, 7.Taxi – taksówka, 8.Boat – łódź, 9. Coach - autokar

 

 

1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:

Good morning (Dzień dobry)

Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)

Piosenka dostępna na stronie internetowej: youtube tytuł:,,Make a circle. Super Simple Songs”.

Time to make a circle.                                                               

Make a circle, big, big, big.    (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small.                 (Małe, małe, małe)
Big, big, big.                            (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)

Hello, hello, hello.                      (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)

Hello, hello, hello.                         (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, up, up, up.   (Zróbmy koło w  górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up.                (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down.  (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)

Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.

 

 

 

 

 

2.  Show me! Pokaż mi!

 

Rozkładamy obrazki/ilustracje związane z pojazdami. Mówimy: Show me:  1.Car – samochód, 2.Bus – autobus, 3.Bike – rower, 4.Tram – tramwaj 5.Plane – samolot, 6.Train – pociąg, 7.Taxi – taksówka, 8.Boat – łódź, 9. Coach - autokar

 

Zadaniem dziecka jest wskazanie konkretnego obrazka.

3. Rysowanie na plecach -

 

„Rysujemy” palcem dziecku na plecach wybrany przez nas obrazek przedstawiający poznane pojazdy . Zadaniem dziecka jest odgadnięcie co narysowaliśmy i podanie nazwy w języku angielskim:1.Car – samochód, 2.Bus – autobus, 3.Bike – rower, 4.Tram – tramwaj

5.Plane – samolot, 6.Train – pociąg, 7.Taxi – taksówka, 8.Boat – łódź, 9. Coach - autokar

ngielskim.

 

4. Pass the ball! Podaj piłkę!

 

Rodzic podaje wzajemnie z dzieckiem piłkę używając zwrotu: Do you like? Czy ty lubisz? Dziecko odpowiada: Yes, I do lub No, I don’t - Tak/nie, nie lubię.”.

 

5. Touch! Dotknij!

Rodzic rozkłada dziecku w pokoju karty obrazkowe ilustrujące wszystkie poznane pojazdy. Dziecko porusza się w sposób dowolny przy muzyce. Gdy rodzic zatrzymuje muzykę, dziecko ma za zadanie dojść do karty obrazkowej i powiedzieć: I like…- Ja lubię. Wypowiadając przy tym nazwę jakiegoś pojazdu w języku angielskim np. I like cars - Ja lubię samochody. Dziecko powtarza ćwiczenie ze wszystkimi pojazdami.

6. Song - piosenka

Rodzic włącza dziecku piosenkę; dziecko podczas tej piosenki powtarza nazwy  pojazdów. Piosenka dostępna na stronie youtube: Transportation Song | Transportation for kids | The Singing Walrus

 

Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:


Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!

 

W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego: www.diki.pl