ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:
Grupa wiekowa: 3 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: Vehicles - Pojazdy
Słownictwo: 1.Car - samochód, 2.Bus - autobus, 3.Bike - rower
1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:
Good morning (Dzień dobry)
Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)
Piosenka dostępna na stronie internetowej: youtube tytuł: ,,Make a circle. Super Simple Songs”.
Time to make a circle.
Make a circle, big, big, big. (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small. (Małe, małe, małe)
Big, big, big. (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, up, up, up. (Zróbmy koło w górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up. (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down. (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)
Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.
2. This is - To jest…
Rodzic prezentuje nazwy środków transportu za pomocą kart obrazkowych: Look! This is a car! - Spójrz! To jest samochód, This is a bus - To jest autobus, This a bike - To jest rower. Dziecko powtarza po rodzicu.
3. YES or NO. Tak albo Nie
Rodzic rysuje na dywanie linię; po jednej stronie umieszczamy napis: YES (Tak) po drugiej NO (Nie). Pokazujemy dzieciom obrazek pytając: Is it a car? Czy to jest samochód? Is it a bus? Czy to jest autobus?, Is it a bike? Czy to jest rower? Dziecko ustawia się po stronie z napisem YES, jężeli obrazek jest zgodny z jego nazwą angielską; jeżeli obrazek przedstawia inny pojazd ustawiamy się po stronie z napisem NO.
4.What colour is …? Jakiego koloru jest…?
Rodzic zadaje dziecku pytanie: What colour is the/car/bike/bus? - Jakiego koloru jest samochód/ rower/autobus? Dziecko wypowiada kolory w języku angielskim.
5. Let’s be planes - Bądźmy samolotami
Proszę, aby rodzic włączył dziecku piosenkę: Let's Be Planes | Transportation Song for Kids. Dziecko naśladuje pojazdy oraz powtarza ich nazwy w języku angielskim. Piosenka dostępna na stronie youtube.
6. Plane - Samolot
Proszę, aby rodzic wraz z dzieckiem zrobił samolot z papieru.
Sposób wykonania znajdziecie Państwo na stronie youtube: „How to Make an EASY Paper Airplane”.
Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:
Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!
W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego: www.diki.pl
Karty obrazkowe znajdziecie Państwo na stronie: https://supersimple.com/free-printables/driving-in-my-car-flashcards/
ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:
Grupa wiekowa: 4 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: Vehicles - Pojazdy
Słownictwo:1.Car - samochód, 2.Bus - autobus, 3.Bike - rower, 4.Tram - tramwaj
1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:
Good morning (Dzień dobry)
Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)
Piosenka dostępna na stronie internetowej: youtube tytuł: ,,Make a circle. Super Simple Songs”.
Time to make a circle.
Make a circle, big, big, big. (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small. (Małe, małe, małe)
Big, big, big. (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, up, up, up. (Zróbmy koło w górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up. (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down. (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)
Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.
2. This is - To jest…
Rodzic prezentuje nazwy środków transportu za pomocą kart obrazkowych: Look! This is a car!; Spójrz! To jest samochód, This is a bus - To jest autobus, This a bike - To jest rower, This is a tram - To jest tramwaj. Dziecko powtarza po rodzicusłownictwo w języku angielskim.
3. YES or NO. Tak albo Nie
Rodzic rysuje na dywanie linię; po jednej stronie umieszczamy napis: YES (Tak) po drugiej NO (Nie). Pokazujemy dzieciom obrazek pytając: Is it a car? Czy to jest samochód? Is it a bus? Czy to jest autobus?, Is it a .bike? Czy to jest rower? Dziecko ustawia się po stronie z napisem YES, jężeli obrazek jest zgodny z jego nazwą angielską; jeżeli obrazek przedstawia inny pojazd ustawiamy się po stronie z napisem NO.
4. How many - Ile?
Proszę, aby rodzic włączył dziecku piosenkę: „Counting Transportation Song for Kids | Preschool, Learn English, Kindergarten”. Proszę, aby dziecko podczas oglądania oraz słuchania piosenki liczyło pojazdy oraz powtarzało nazwy pojazdów w języku angielskim.
5. Fairy tale - Bajka
Proszę, aby rodzic włączył dziecku bajkę dostępną na stronie youtube: „Peppa Pig LEARN VEHICLES for Children Learning with Peppa Pig”
6. Car - Samochód
Proszę, aby dziecko wykonało samochód z papieru. Sposób wykonania znajdziecie Państwo na stronie youtube: „DIY Car Paper || How To Make A Paper Car Easy Simple”
Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:
Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!
W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego: www.diki.pl
Karty obrazkowe znajdziecie Państwo na stronie: https://supersimple.com/free-printables/driving-in-my-car-flashcards/
ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:
Grupa wiekowa: 5 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: Vehicles - Pojazdy
Słownictwo:1.Car - samochód, 2.Bus - autobus, 3.Bike - rower, 4.Tram - tramwaj, 5.Plane - samolot
1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:
Good morning (Dzień dobry)
Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)
Piosenka dostępna na stronie internetowej: youtube tytuł: ,,Make a circle. Super Simple Songs”.
Time to make a circle.
Make a circle, big, big, big. (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small. (Małe, małe, małe)
Big, big, big. (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, up, up, up. (Zróbmy koło w górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up. (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down. (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)
Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.
2. This is - To jest…
Rodzic prezentuje nazwy środków transportu za pomocą kart obrazkowych: Look! This is a car! Spójrz! To jest samochód, This is a bus - To jest autobus, This a bike - To jest rower, This is a tram - To jest tramwaj, This is a plane - To jest samolot. Dziecko powtarza po rodzicusłownictwo w języku angielskim.
3. What’s missing?
Rodzic rozkłada karty obrazkowe przed dzieckiem, następnie chowa jędną i pyta: what’s missing? Czego brakuje? Zadaniem dziecka jest odgadnięcie jakiego pojazdu brakuje. Ćwiczenie proszę powtórzyć z wszystkimi pojazdami.
4. Fast/ slow - Szybko/ wolno.
Proszę, aby rodzic włączył dziecku piosenkę: „Driving In My Car - Super Simple Songs”.
Proszę, aby dziecko podczas oglądania naśladowało pojazdy oraz powtarzało ich nazwy. Dziecko proszę, aby podczas naśladowania pojazdów poruszało się w sposób wolny oraz szybki. Fast - szybko, Slow - wolno.
5. Story – historyjka
Proszę, aby rodzic włączył dziecku historyjkę dostępną na stronie youtube: Maggie Magic Holiday Trip Story for Kids from Steve and Maggie | Speaking Wow English TV
6. Bus - Autobus
Proszę, aby dziecko wykonało autobus z papieru. Sposób wykonania znajdziecie Państwo na stronie youtube: „How to Make a Paper Plate School Bus Craft for Kids | DIY | Back to School”
Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:
Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!
W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego: www.diki.pl
Karty obrazkowe znajdziecie Państwo na stronie: https://supersimple.com/free-printables/driving-in-my-car-flashcards/
ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:
Grupa wiekowa: 6 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: Vehicles - Pojazdy
Słownictwo:1.Car - samochód, 2.Bus - autobus, 3.Bike - rower, 4.Tram - tramwaj,
5.Plane - samolot, 6.Train - pociąg
1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:
Good morning (Dzień dobry)
Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)
Piosenka dostępna na stronie internetowej: youtube tytuł: ,,Make a circle. Super Simple Songs”.
Time to make a circle.
Make a circle, big, big, big. (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small. (Małe, małe, małe)
Big, big, big. (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, up, up, up. (Zróbmy koło w górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up. (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down. (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)
Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.
2. This is – to jest…
Rodzic prezentuje nazwy środków transportu za pomocą kart obrazkowych: Look! This is a car! - Spójrz! To jest samochód, This is a bus - To jest autobus, This a bike - To jest rower, This is a tram - To jest tramwaj, This is a plane - To jest samolot, This is a train - To jest pociąg. Dziecko powtarza po rodzicusłownictwo w języku angielskim.
3. What’s missing?
Rodzic rozkłada karty obrazkowe przed dzieckiem, następnie chowa jedną i pyta: What’ s missing? Czego brakuje? Zadaniem dziecka jest odgadnięcie jakiego pojazdu brakuje. Ćwiczenie proszę powtórzyć z wszystkimi pojazdami.
4. Game - Gra
Proszę, aby rodzic włączył dziecku zgadywankę w języku angielskim: „Learn Vehicles | Guessing Game for Kids”.
Proszę, aby dziecko podczas oglądania odgadywało jaki widzi pojazd w języku angielskim.
5. Fast/ slow - Szybko/ wolno.
Proszę, aby rodzic włączył dziecku piosenkę: „Driving In My Car - Super Simple Songs”.
Proszę, aby dziecko podczas oglądania naśladowało pojazdy oraz powtarzało ich nazwy. Dziecko proszę, aby podczas naśladowania pojazdów poruszało w sposób wolny oraz szybki. Fast - szybko, Slow - wolno.
6. Story - Historyjka
Proszę, aby rodzic włączył dziecku historyjkę dostępną na stronie youtube: „Maggie Magic Holiday Trip Story for Kids from Steve and Maggie | Speaking Wow English TV”.
7. Car - Samochód
Proszę, aby dziecko wykonało samochód. Sposób wykonania znajdziecie Państwo na stronie youtube: „Father's day DIY Gift - Car gift card easy to do with kids”.
Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:
Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!
W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego: www.diki.pl
Karty obrazkowe znajdziecie Państwo na stronie: https://supersimple.com/free-printables/driving-in-my-car-flashcards/