Grupa wiekowa: 3 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: Vegetables - warzywa. Revision
Słownictwo: 1.Carrot - marchewka,2.Cabbage - kapusta,3.Tomato - pomidor,4.Potato - ziemniak,5.Onion - cebula
1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:
Good morning (Dzień dobry)
Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)
Piosenka dostępna na stronie internetowej: youtube tytuł:,, Make a circle. Super Simple Songs”.
Time to make a circle.
Make a circle, big, big, big. (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small. (Małe, małe, małe)
Big, big, big. (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, up, up, up. (Zróbmy koło w górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up. (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down. (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)
Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.
2. Show me! Pokaż mi!
Rozkładamy obrazki/ilustracje związane z warzywami. Mówimy: 1.Carrot - marchewka,2.Cabbage - kapusta,3.Tomato - pomidor,4.Potato - ziemniak,5.Onion - cebula
Zadaniem dziecka jest wskazanie konkretnego obrazka.
3. Rysowanie na plecach -
„Rysujemy” palcem dziecku na plecach wybrany przez nas obrazek przedstawiający poznane warzywa. Zadaniem dziecka jest odgadnięcie co narysowaliśmy i podanie nazwy w języku angielskim. 1.Carrot - marchewka,2.Cabbage - kapusta,3.Tomato - pomidor,4.Potato - ziemniak,5.Onion - cebula
4. Do you like…?- Czy ty lubisz? – Yes, I do/No, I don’t! Tak/nie, nie lubię!
Proszę, aby rodzic włączył dziecku piosenkę ze strony youtube: Do You Like Broccoli Ice Cream? | Super Simple Songs. Dziecko podczas oglądania filmu powtarza zwrot: Do you like …? Czy ty lubisz? oraz odpowiedź: Yes, I do/ No, I don’t - Tak/Nie, nie lubię
5. I like…/I don’t like… - Ja lubię/Ja nie lubię
Proszę, aby dziecko wymieniło jakie lubi warzywa powtarzając zwrot: I like - Ja lubię, oraz jakie nie lubi powtarzając zwrot :I don’t like - Ja nie lubię
6. ,,Malujemy” - Rodzic rysuje dziecku wybrane przez dziecko ulubione warzywo. Dziecko przy użyciu farb maluje (lub koloruje) obrazek.
Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:
Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!
W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego: www.diki.pl
ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:
Grupa wiekowa: 4 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: Vegetbles - warzywa. Revision
Słownictwo:1.Carrot - marchewka,2.Cabbage - kapusta,3.Tomato - pomidor,4.Potato - ziemniak,5.Leek - por,6.Cucumber - ogórek
1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:
Good morning (Dzień dobry)
Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)
Piosenka dostępna na stronie internetowej: youtube tytuł:,,Make a circle. Super Simple Songs”.
Time to make a circle.
Make a circle, big, big, big. (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small. (Małe, małe, małe)
Big, big, big. (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, up, up, up. (Zróbmy koło w górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up. (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down. (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)
Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.
2. Show me! Pokaż mi!
Rozkładamy obrazki/ilustracje związane z warzywami. Mówimy: Show me:1.Carrot - marchewka,2.Cabbage - kapusta,3.Tomato - pomidor,4.Potato - ziemniak,5.Leek - por,6.Cucumber - ogórek
3. Rysowanie na plecach -
„Rysujemy” palcem dziecku na plecach wybrany przez nas obrazek przedstawiający poznane warzywo. Zadaniem dziecka jest odgadnięcie co narysowaliśmy i podanie nazwy w języku angielskim. 1.Carrot - marchewka,2.Cabbage - kapusta,3.Tomato - pomidor,4.Potato - ziemniak,5.Leek - por,6.Cucumber - ogórek
4. Do you like…?- Czy ty lubisz? – Yes, I do/No, I don’t! Tak/nie, nie lubię!
Proszę, aby rodzic włączył dziecku filmik ze strony youtube: Do You Like Broccoli Ice Cream? | Super Simple Songs. Dziecko podczas oglądania filmu powtarza zwrot: Do you like …? Czy ty lubisz? oraz odpowiedź: Yes, I do/ No, I don’t - Tak/Nie, nie lubię
5. I like…/I don’t like… - Ja lubię/Ja nie lubię
Proszę, aby dziecko wymieniło jakie lubi warzywa powtarzając zwrot: I like - Ja lubię, oraz jakie nie lubi powtarzając zwrot: I don’t like - Ja nie lubię
6. Song – piosenka
Rodzic włącza dziecku piosenkę , proszę aby dziecko powtarzało nazwy warzyw oraz owoców.
Piosenka dostępna na stronie youtube: Healthy Kids Song: Fruits and Vegetables
7. ,,Malujemy” – Proszę, aby dziecko namalowało lub narysowało swoje ulubione warzywo.
Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:
Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!
W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego: www.diki.pl
ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:
Grupa wiekowa: 5 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: Vegetables - warzywa . Revision
Słownictwo: 1.Carrot – marchewka, 2.Cabbage - kapusta,3.Tomato - pomidor,4.Potato - ziemniak, 5.Cucumber - ogórek,6.Bean - fasola,7.Onion - cebula, 8.Pepper - papryka
1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:
Good morning (Dzień dobry)
Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)
Piosenka dostępna na stronie internetowej: youtube tytuł:,,Make a circle. Super Simple Songs”.
Time to make a circle.
Make a circle, big, big, big. (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small. (Małe, małe, małe)
Big, big, big. (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, up, up, up. (Zróbmy koło w górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up. (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down. (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)
Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.
2. Show me! Pokaż mi!
Rozkładamy obrazki/ilustracje związane z warzywa. Mówimy: Show me:1.Carrot - marchewka,2.Cabbage - kapusta,3.Tomato - pomidor,4.Potato - ziemniak,5.Cucumber - ogórek,6.Bean - fasola,7.Onion - cebula,8.Pepper - papryka
Zadaniem dziecka jest wskazanie konkretnego obrazka.
3. Rysowanie na plecach -
„Rysujemy” palcem dziecku na plecach wybrany przez nas obrazek przedstawiający poznane warzywo. Zadaniem dziecka jest odgadnięcie co narysowaliśmy i podanie nazwy w języku angielskim. 1.Carrot - marchewka,2.Cabbage - kapusta,3.Tomato - pomidor,4.Potato - ziemniak,5.Cucumber - ogórek,6.Bean - fasola,7.Onion - cebula,8.Pepper - papryka
4. Pass the ball! Podaj piłkę!
Rodzic podaje wzajemnie z dzieckiem piłkę używając zwrotu: Do you like? Czy ty lubisz? Dziecko odpowiada: Yes, I do lub No, I don’t Tak/nie, nie lubię.
5. Touch! Dotknij
Rodzic rozkłada dziecku w pokoju karty obrazkowe ilustrujące wszystkie poznane warzywa. Dziecko porusza się w sposób dowolny przy muzyce. Gdy rodzic zatrzymuje muzykę, dziecko ma za zadanie dojść do karty obrazkowej i powiedzieć: I like…- Ja lubię Wypowiadając przy tym nazwę jakiegoś warzywa w języku angielskim np. I like carrots - Ja lubię marchewki. Dziecko powtarza ćwiczenie ze wszystkimi warzywami.
6. Song – piosenka
Rodzic włącza dziecku piosenkę, proszę aby dziecko powtarzało nazwy warzyw oraz owoców. Piosenka dostępna na stronie youtube: Healthy Kids Song: Fruits and Vegetables
7. ,,Malujemy” - Dziecko maluje lub rysuje swoje ulubione warzywo.
Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:
Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!
W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego: www.diki.pl
ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:
Grupa wiekowa: 6 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: Vegetables – warzywa. Revision
Słownictwo: 1.Carrot - marchewka,2.Cabbage - kapusta,3.Tomato - pomidor,4.Potato - ziemniak,5.Leek - por,6.Cucumber - ogórek,7.Cauliflower - kalafior,8.Onion - cebula,9.Pepper - papryka,10.Pumpkin - dynia
1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:
Good morning (Dzień dobry)
Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)
Piosenka dostępna na stronie internetowej: youtube tytuł:,,Make a circle. Super Simple Songs”.
Time to make a circle.
Make a circle, big, big, big. (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small. (Małe, małe, małe)
Big, big, big. (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, up, up, up. (Zróbmy koło w górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up. (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down. (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)
Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.
2. Show me! Pokaż mi!
Rozkładamy obrazki/ilustracje związane z warzywami. Mówimy: Show me:1.Carrot - marchewka, 2.Cabbage - kapusta,3.Tomato - pomidor,4.Potato - ziemniak,5.Leek - por,6.Cucumber - ogórek,7.Cauliflower - kalafior,8.Onion - cebula,9.Pepper - papryka,10.Pumpkin - dynia
Zadaniem dziecka jest wskazanie konkretnego obrazka.
3. Rysowanie na plecach -
„Rysujemy” palcem dziecku na plecach wybrany przez nas obrazek przedstawiający poznane warzywa. Zadaniem dziecka jest odgadnięcie co narysowaliśmy i podanie nazwy w języku angielskim.
1.Carrot - marchewka,2.Cabbage - kapusta,3.Tomato - pomidor,4.Potato - ziemniak,5.Leek - por,6.Cucumber - ogórek,7.Cauliflower - kalafior,8.Onion - cebula,9.Pepper - papryka,10.Pumpkin - dynia
4. Pass the ball! Podaj piłkę!
Rodzic podaje wzajemnie z dzieckiem piłkę używając zwrotu: Do you like? Czy ty lubisz? Dziecko odpowiada: Yes, I do lub No, I don’t - Tak/nie, nie lubię.”.
5. Touch! Dotknij!
Rodzic rozkłada dziecku w pokoju karty obrazkowe ilustrujące wszystkie poznane warzywa. Dziecko porusza się w sposób dowolny przy muzyce. Gdy rodzic zatrzymuje muzykę, dziecko ma za zadanie dojść do karty obrazkowej i powiedzieć: I like…- Ja lubię. Wypowiadając przy tym nazwę jakiegoś warzywa w języku angielskim np. I like carrots - Ja lubię marchewki. Dziecko powtarza ćwiczenie ze wszystkimi warzywami.
6. Song - piosenka
Rodzic włącza dziecku piosenkę; dziecko podczas tej piosenki powtarza nazwy warzyw Piosenka dostępna na stronie youtube: The Super Simple Show - Fruits & Vegetables | Kids Songs & Cartoons
7. How many – ile?
Rodzic włącza dziecku piosenkę; dziecko podczas tej piosenki powtarza nazwy warzyw oraz je liczy. Piosenka dostępna na stronie youtube: Kids Song from Steve and Maggie | How many? | Do you like? | English for Children
8. ,,Malujemy” – Dziecko maluje lub rysuje swoje ulubione warzywo.
Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:
Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!
W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego: www.diki.pl