ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:
Grupa wiekowa: 3 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: Vegetables – warzywa cz.I.
Słownictwo:.Carrot – marchewka, cabbage – kapusta, tomato- pomidor,
1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:
Good morning (Dzień dobry)
Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)
Piosenka dostępna na stronie internetowej: ,,youtube tytuł: Make a circle. Super Simple Songs”.
Time to make a circle.
Make a circle, big, big, big. (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small. (Małe, małe, małe)
Big, big, big. (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, up, up, up. (Zróbmy koło w górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up. (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down. (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)
Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.
2. What is on this plate? Co jest na tym talerzu?
Rodzic rysuje dziecku wymienione warzywa, następnie je wycina. Proszę przygotować karty obrazkowe. Rodzic kładzie karty na talerzu. Pyta dziecko:
Look! - Spójrz!
What is it? - Co to jest?
It’s a carrot – to jest marchewka,
It’s a cabbage – to jest kapusta,
It’s a tomato- to jest pomidor,
Rodzic prosi by dziecko powtórzyło za nim.
3.Jump - Skacz
Rodzic numeruje karty od 1 do 3. Proszę rozłożyć karty na dywanie. Dziecko staje oddalone naprzeciwko kart. Proszę by były karty odwrócone na numerkach. Rodzic wydaje polecenie dziecku: Jump - Skacz
Jump to number one (1) - Skacz do numeru 1 (Dziecko skacze aż do numeru 1 odwraca kartę i stara się powiedzieć w języku angielskim jakie warzywo widzi)
Rodzic powtarza polecenie aż do wszystkich kart.
Jump to number two - Skacz do numeru 2 (Dziecko skacze aż do numeru 2 odwraca kartę i stara się powiedzieć w języku angielskim jakie warzywo widzi)
Jump to number three (3) - Skacz do numeru 3 (Dziecko skacze aż do numeru 3 odwraca kartę i stara się powiedzieć w języku angielskim jakie warzywo widzi)
4.Rodzic włącza dziecku piosenkę pt. ,,Vegetable - warzywa
Piosenka dostępna na stronie: ,,youtube tytuł: Vegetable Song | Songs for kids | The Singing Walrus’’
5. Rodzić ponownie włącza piosenkę dziecku pt. ,,Vegetable” - warzywa
Piosenka dostępna na stronie: ,, Vegetable Song | Songs for kids | The Singing Walrus’’
Karty obrazkowe proszę umieścić w różnych częściach pokoju najlepiej na podłodze. Proszę włączyć dziecku piosenkę. Dziecko gdy usłyszy warzywo, ale tylko te które poznał . Ma za zadanie dotknąć tej karty obrazkowej przedstawiającej te warzywo.
6. Vegetables – warzywa
Rodzic rysuje dziecku poznane na zajęciach warzywa. Dziecko je koloruje , maluje lub wykleja plasteliną .
Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:
Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!
W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego www.diki.pl
ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:
Grupa wiekowa: 4 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: Vegetables- warzywa
Słownictwo: Carrot – marchewka ,cabbage – kapusta, tomato,- pomidor, potato – ziemniak,
leek – por.
1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:
Good morning (Dzień dobry)
Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)
Piosenka dostępna na stronie internetowej: ,,youtube tytuł: Make a circle. Super Simple Songs”.
Time to make a circle.
Make a circle, big, big, big. (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small. (Małe, małe, małe)
Big, big, big. (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, up, up, up. (Zróbmy koło w górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up. (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down. (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)
Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.
2. What is on this plate? Co jest na tym talerzu?
Rodzic rysuje dziecku wymienione warzywa, następnie je wycina. Proszę przygotować karty obrazkowe. Rodzic kładzie karty na talerzu. Pyta dziecko:
Look! - Spójrz!
What is it? Co to jest?
It’s a carrot – to jest marchewka
It’s a cabbage – to jest kapusta
It’s a tomato - to jest pomidor
It’s a potato – to jest ziemniak
Rodzic prosi by dziecko powtórzyło za nim:
3. Jump - Skacz
Rodzic numeruje karty od 1 do 4. Proszę rozłożyć karty na dywanie. Dziecko staje oddalone naprzeciwko kart. Proszę by były karty odwrócone na numerkach. Rodzic wydaje polecenie dziecku: Jump - Skacz
Jump to number one (1) - Skacz do numeru 1 (Dziecko skacze aż do numeru 1 odwraca kartę i stara się powiedzieć w języku angielskim jakie warzywo widzi)
Rodzic powtarza polecenie aż do wszystkich kart:
Jump to number two - Skacz do numeru 2 (Dziecko skacze aż do numeru 2 odwraca kartę i stara się powiedzieć w języku angielskim jakie warzywo widzi
Jump to number three (3) - Skacz do numeru 3 (Dziecko skacze aż do numeru 3 odwraca kartę i stara się powiedzieć w języku angielskim jakie warzywo widzi)
Jump to number four (4) - Skacz do numeru 4 (Dziecko skacze aż do numeru 4 odwraca kartę i stara się powiedzieć w języku angielskim jakie warzywo widzi)
4. Rodzic włącza dziecku piosenkę pt. ,, Vegetables –warzywa
Piosenka dostępna na stronie youtube: Vegetable Song | Songs for kids | The Singing Walrus
5. Carrot – marchewka
Proszę o wykonanie marchewki przez dziecko. Sposób wykonania znajdziecie Państwo na stroie youtube : How to make easy paper carrots || paper craft#corrots#origamicarrots
Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:
Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!
W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego www.diki.
ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:
Grupa wiekowa: 5 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: Vegetables – warzywa cz.I
Słownictwo: Carrot – marchewka , cabbage – kapusta, tomato,- pomidor ,potato – ziemniak
cucumber – ogórek
1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:
Good morning (Dzień dobry)
Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)
Piosenka dostępna na stronie internetowej: ,,youtube tytuł: Make a circle. Super Simple Songs”.
Time to make a circle.
Make a circle, big, big, big. (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small. (Małe, małe, małe)
Big, big, big. (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, up, up, up. (Zróbmy koło w górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up. (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down. (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)
Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.
2. What is on this plate? Co jest na tym talerzu?
Rodzic rysuje dziecku wymienione warzywa , następnie je wycina. Proszę przygotować karty obrazkowe. Rodzic kładzie karty na talerzu. Pyta dziecko:
Look! - Spójrz!
What is it? - Co to jest?
Rodzic prosi by dziecko powtórzyło za nim:
It’s a carrot – to jest marchewka
It’s a cabbage – to jest kapusta
It’s a tomato - to jest pomidor
It’s a potato – to jest ziemniak
It’s a cucumber – to jest ogórek
3. Rodzic odrysowuje dłoń dziecka, następnie proszę włączyć piosenkę: pt. ,, Finger Family Song - Vegetables With Matt | Nursery Rhymes, Children's Song | Learn English Kids. Piosenka dostępna na stronie youtube
Na każdym z palców proszę, aby dziecko narysowało jakie warzywo widzi i słyszy w piosence. Prace proszę przesłać na mój adres mailowy.
4. Do you like? Czy ty lubisz?
Rodzic przygotowuje napisy: Yes and No - Tak i Nie. Proszę napisać na kartce A4 napis: Yes - Tak oraz No - Nie
Po jednej stronie umieszcza napis Yes a po drugiej No.
Rodzic zadaje pytania poprzez Do you like? Czy ty lubisz?
Do you like carrots? Czy ty lubisz marchewki ? Dziecko dotyka słowo: Yes albo No
Do you like cabbages? – Czy ty lubisz kapusty?
Do you like tomatoes? – Czy ty lubisz pomidory?
Do you like potatoes? - Czy ty lubisz ziemniaki?
Do you like cucumbers? – Czy ty lubisz ogórki?
5. Wysłuchanie historyjki: ,, Cooking Vegetables for Kids by Steve and Maggie | Stories from Wow English TV’’
6. Proszę aby dzieci ulepiły za pomocą plasteliny poznane warzywa na dzisiejszych zajęciach.
Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:
Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!
W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego www.diki.pl
ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:
Grupa wiekowa: 6 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: Vegetables – warzywa
Słownictwo: carrot – marchewka ,cabbage – kapusta,. tomato,- pomidor ,.potato – ziemniak
leek – por ,cucumber – ogórek
1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:
Good morning (Dzień dobry)
Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)
Piosenka dostępna na stronie internetowej: ,,youtube tytuł: Make a circle. Super Simple Songs”.
Time to make a circle.
Make a circle, big, big, big. (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small. (Małe, małe, małe)
Big, big, big. (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Round and round. (Dookoła)
Make a circle, round and round. (Zróbmy koło dookoła)
Hello, hello, hello. (Witaj, witaj, witaj)
Make a circle, up, up, up. (Zróbmy koło w górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up. (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down. (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)
Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.
2. What is on this plate? Co jest na tym talerzu?
Rodzic rysuje dziecku wymienione owoce, następnie je wycina. Proszę przygotować karty obrazkowe. Rodzic kładzie karty na talerzu. Pyta dziecko:
Look! - Spójrz!
What is it? - Co to jest?
Rodzic prosi by dziecko powtórzyło za nim:
It’s a carrot – to jest marchewka
It’s a cabbage – to jest kapusta
It’s a tomato,- to jest pomidor
It’s a potato – to jest ziemniak
It’s a leek – to jest por
It’s a cucumber – to jest ogórek
3. Do you like? Czy ty lubisz?
Rodzic przygotowuje napisy: Yes and No - Tak i Nie. Proszę napisać na kartce A4 napis: Yes - Tak oraz No - Nie
Po jednej stronie umieszcza napis Yes a po drugiej No.
Rodzic zadaje pytania poprzez Do you like? Czy ty lubisz?
Do you like carrots? Czy ty lubisz marchewki ? Dziecko dotyka słowo: Yes albo No
Do you like cabbages? – Czy ty lubisz kapusty?
Do you like tomatoes? – Czy ty lubisz pomidory?
Do you like potatoes? - Czy ty lubisz ziemniaki?
Do you like cucumbers? – Czy ty lubisz ogórki?
4. Wysłuchanie historyjki: Vegetables for Kids with Steve and Maggie | Magic Vegetables Fruits | Stories for kids | Wow English
5. Wysłuchanie historyjki: Cooking Vegetables for Kids by Steve and Maggie | Stories from Wow English TV
Proszę aby dziecko powtarzało zwrot I like – Ja lubię oraz nazwy owoców podczas oglądania historyjki.
6. Proszę aby dzieci ulepiły za pomocą plasteliny poznane warzywa na dzisiejszych zajęciach.
Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:
Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!
W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego www.diki.pl