05 05 2020

ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:


Grupa wiekowa: 3 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: Vegetables – warzywa cz.I.

 

Słownictwo:.Carrot – marchewka, cabbage – kapusta, tomato- pomidor,

 

1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:

Good morning (Dzień dobry)

Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)

Piosenka dostępna na stronie internetowej: ,,youtube tytuł: Make a circle. Super Simple Songs”.

Time to make a circle.                                                               

Make a circle, big, big, big.    (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small.                 (Małe, małe, małe)
Big, big, big.                            (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)

Hello, hello, hello.                      (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)

Hello, hello, hello.                         (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, up, up, up.   (Zróbmy koło w górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up.                (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down.  (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)

Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.

2. What is on this plate? Co jest na tym talerzu?

Rodzic rysuje dziecku wymienione warzywa, następnie je wycina. Proszę przygotować karty  obrazkowe. Rodzic kładzie karty na talerzu. Pyta dziecko:

Look! - Spójrz!

What is it? - Co to jest?

It’s a carrot –  to jest marchewka,

It’s a cabbage –  to jest kapusta,

It’s a tomato- to jest pomidor,

Rodzic prosi by dziecko powtórzyło za nim.

3.Jump - Skacz

Rodzic numeruje karty od 1 do 3. Proszę rozłożyć karty na dywanie. Dziecko staje oddalone  naprzeciwko kart. Proszę by były karty odwrócone na numerkach. Rodzic wydaje polecenie dziecku: Jump - Skacz

Jump to number one (1) - Skacz do numeru 1 (Dziecko skacze aż do numeru 1 odwraca kartę i stara się powiedzieć w języku angielskim jakie warzywo widzi)

Rodzic powtarza polecenie aż do wszystkich kart.

Jump to number two - Skacz do numeru 2 (Dziecko skacze aż do numeru 2 odwraca kartę i stara się powiedzieć w języku angielskim jakie warzywo widzi)

Jump to number three (3) - Skacz do numeru 3 (Dziecko skacze aż do numeru 3 odwraca kartę i stara się powiedzieć w języku angielskim jakie warzywo widzi)

4.Rodzic włącza dziecku piosenkę pt. ,,Vegetable - warzywa

 Piosenka dostępna na stronie: ,,youtube tytuł: Vegetable Song | Songs for kids | The Singing Walrus’’

5. Rodzić ponownie włącza  piosenkę dziecku  pt. ,,Vegetable” - warzywa

Piosenka dostępna na stronie: ,, Vegetable Song | Songs for kids | The Singing Walrus’’

Karty obrazkowe proszę umieścić w różnych częściach pokoju najlepiej na podłodze. Proszę włączyć dziecku piosenkę. Dziecko gdy usłyszy warzywo, ale tylko te które poznał . Ma za zadanie dotknąć tej karty obrazkowej przedstawiającej te warzywo.

6. Vegetables – warzywa

Rodzic rysuje dziecku poznane na zajęciach warzywa. Dziecko je koloruje , maluje lub wykleja plasteliną .

Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:


Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!

 

W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego www.diki.pl

 

 

 

 

ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:


Grupa wiekowa: 4 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: Vegetables- warzywa

Słownictwo: Carrot – marchewka ,cabbage – kapusta, tomato,- pomidor, potato – ziemniak,

leek – por.

 

 

1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:

Good morning (Dzień dobry)

Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)

Piosenka dostępna na stronie internetowej: ,,youtube tytuł: Make a circle. Super Simple Songs”.

Time to make a circle.                                                               

Make a circle, big, big, big.    (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small.                 (Małe, małe, małe)
Big, big, big.                            (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)

Hello, hello, hello.                      (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)

Hello, hello, hello.                         (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, up, up, up.   (Zróbmy koło w  górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up.                (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down.  (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)

Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.

2. What is on this plate? Co jest na tym talerzu?

Rodzic rysuje dziecku wymienione warzywa, następnie je wycina. Proszę przygotować karty  obrazkowe. Rodzic kładzie karty na talerzu. Pyta dziecko:

Look! - Spójrz!

What is it? Co to jest?

It’s a carrot – to jest marchewka

It’s a cabbage –  to jest kapusta

It’s a tomato - to jest pomidor

It’s a potato – to jest  ziemniak

 

Rodzic prosi by dziecko powtórzyło za nim:

3. Jump - Skacz

Rodzic numeruje karty od 1 do 4. Proszę rozłożyć karty na dywanie. Dziecko staje oddalone  naprzeciwko kart. Proszę by były karty odwrócone na numerkach. Rodzic wydaje polecenie dziecku: Jump - Skacz

Jump to number one (1) - Skacz do numeru 1 (Dziecko skacze aż do numeru 1 odwraca kartę i stara się powiedzieć w języku angielskim jakie warzywo widzi)

Rodzic powtarza polecenie aż do wszystkich kart:

Jump to number two - Skacz do numeru 2 (Dziecko skacze aż do numeru 2 odwraca kartę i stara się powiedzieć w języku angielskim jakie warzywo widzi

Jump to number three (3) - Skacz do numeru 3 (Dziecko skacze aż do numeru 3 odwraca kartę i stara się powiedzieć w języku angielskim jakie warzywo widzi)

Jump to number four (4) - Skacz do numeru 4 (Dziecko skacze aż do numeru 4 odwraca kartę i stara się powiedzieć w języku angielskim jakie warzywo widzi)

4. Rodzic włącza dziecku piosenkę pt. ,, Vegetables –warzywa

Piosenka dostępna na stronie youtube: Vegetable Song | Songs for kids | The Singing Walrus

 5. Carrot – marchewka

Proszę o wykonanie marchewki przez dziecko. Sposób wykonania znajdziecie Państwo na stroie youtube :  How to make easy paper carrots || paper craft#corrots#origamicarrots

 

Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:


Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!

 

W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego www.diki.

 

 

 

 

ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:


Grupa wiekowa: 5 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: Vegetables – warzywa cz.I

Słownictwo: Carrot – marchewka , cabbage – kapusta, tomato,- pomidor ,potato – ziemniak

cucumber – ogórek

 

 

1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:

Good morning (Dzień dobry)

Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)

Piosenka dostępna na stronie internetowej: ,,youtube tytuł: Make a circle. Super Simple Songs”.

Time to make a circle.                                                               

Make a circle, big, big, big.    (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small.                 (Małe, małe, małe)
Big, big, big.                            (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)

Hello, hello, hello.                      (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)

Hello, hello, hello.                         (Witaj, witaj, witaj)

 

Make a circle, up, up, up.   (Zróbmy koło w  górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up.                (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down.  (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)

Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.

 

2. What is on this plate? Co jest na tym talerzu?

Rodzic rysuje dziecku wymienione warzywa , następnie je wycina. Proszę przygotować karty  obrazkowe. Rodzic kładzie karty na talerzu. Pyta dziecko:

Look! - Spójrz!

What is it? - Co to jest?

Rodzic prosi by dziecko powtórzyło za nim:

It’s a carrot –  to jest marchewka

 

It’s a cabbage –  to jest kapusta

 

It’s a tomato -  to jest pomidor

It’s a potato –  to jest ziemniak

 

It’s a cucumber –  to jest ogórek

 

3. Rodzic odrysowuje dłoń dziecka, następnie proszę włączyć piosenkę:  pt. ,, Finger Family Song - Vegetables With Matt | Nursery Rhymes, Children's Song | Learn English Kids. Piosenka dostępna na stronie youtube

Na każdym z palców proszę, aby dziecko narysowało jakie warzywo widzi i słyszy w piosence. Prace proszę przesłać na mój adres mailowy.

 

4. Do you like? Czy ty lubisz?

Rodzic przygotowuje napisy: Yes and No - Tak i Nie. Proszę napisać na kartce A4 napis: Yes - Tak oraz No - Nie

Po jednej stronie umieszcza napis Yes a po drugiej No.

Rodzic zadaje pytania poprzez Do you like? Czy ty lubisz?

Do you like carrots? Czy ty lubisz marchewki ? Dziecko dotyka słowo: Yes albo No

Do you like cabbages? – Czy ty lubisz kapusty?

Do you like tomatoes? – Czy ty  lubisz pomidory?

Do you like potatoes? - Czy  ty lubisz ziemniaki?

Do you like cucumbers? – Czy ty lubisz ogórki?

 

5. Wysłuchanie historyjki: ,, Cooking Vegetables for Kids by Steve and Maggie | Stories from Wow English TV’’

 

6. Proszę aby dzieci ulepiły za pomocą plasteliny poznane warzywa na dzisiejszych zajęciach.

 Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:


Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!

 

W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego www.diki.pl

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO:


Grupa wiekowa: 6 - Latki
Czas trwania zajęć: 30 min.
Temat: Vegetables – warzywa

Słownictwo: carrot – marchewka ,cabbage – kapusta,. tomato,- pomidor ,.potato – ziemniak

leek – por ,cucumber – ogórek

 

1.Przywitanie dziecka przez rodzica: Good morning (Dzień dobry) dziecko odpowiada:

Good morning (Dzień dobry)

Let’s sing the song - Zaśpiewajmy piosenkę (Make a circle - Zróbmy koło)

Piosenka dostępna na stronie internetowej: ,,youtube tytuł: Make a circle. Super Simple Songs”.

Time to make a circle.                                                               

Make a circle, big, big, big.    (Zróbmy koło, duże, duże, duże)
Small, small, small.                 (Małe, małe, małe)
Big, big, big.                            (Duże, duże, duże)
Make a circle, small, small, small. (Zróbmy koło małe, małe, małe)

Hello, hello, hello.                      (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Round and round.                         (Dookoła)
Make a circle, round and round.  (Zróbmy koło dookoła)

Hello, hello, hello.                         (Witaj, witaj, witaj)

Make a circle, up, up, up.   (Zróbmy koło w  górę, górę, górę)
Down, down, down. (W dół, dół, dół)
Up, up, up.                (W górę, górę, górę)
Make a circle, down, down, down.  (Zróbmy koło w dół, dół, dół)
Now sit down. (Teraz usiądźmy)

Dzieci siadają. Utrwalenie polecenia: ,,Sit down - usiądź”.

 

2. What is on this plate? Co jest na tym talerzu?

Rodzic rysuje dziecku wymienione owoce, następnie je wycina. Proszę przygotować karty  obrazkowe. Rodzic kładzie karty na talerzu. Pyta dziecko:

Look! - Spójrz!

What is it? - Co to jest?

Rodzic prosi by dziecko powtórzyło za nim:

It’s a carrot –  to jest marchewka

It’s a cabbage –  to jest kapusta

 

It’s a tomato,- to jest pomidor

It’s a potato –  to jest ziemniak

 

It’s a leek –  to jest por

 

It’s a cucumber – to jest  ogórek

 

 

3. Do you like? Czy ty lubisz?

Rodzic przygotowuje napisy: Yes and No - Tak i Nie. Proszę napisać na kartce A4 napis: Yes - Tak oraz No - Nie

Po jednej stronie umieszcza napis Yes a po drugiej No.

Rodzic zadaje pytania poprzez Do you like? Czy ty lubisz?

Do you like carrots? Czy ty lubisz marchewki ? Dziecko dotyka słowo: Yes albo No

Do you like cabbages? – Czy ty lubisz kapusty?

Do you like tomatoes? – Czy ty  lubisz pomidory?

Do you like potatoes? - Czy  ty lubisz ziemniaki?

Do you like cucumbers? – Czy ty lubisz ogórki?

 

4. Wysłuchanie historyjki: Vegetables for Kids with Steve and Maggie | Magic Vegetables Fruits | Stories for kids | Wow English

 

5. Wysłuchanie historyjki: Cooking Vegetables for Kids by Steve and Maggie | Stories from Wow English TV

Proszę aby dziecko powtarzało zwrot I like – Ja lubię  oraz nazwy owoców podczas oglądania historyjki.

 

6. Proszę aby dzieci ulepiły za pomocą plasteliny poznane warzywa na dzisiejszych zajęciach.

 

 

Dzieci wspólnie z rodzicem mówią wierszyk na pożegnanie:


Good-bye, good-bye, have a nice day,
good-bye, good-bye, come again to play!

 

W celu poprawnej wymowy, proszę korzystać ze słownika internetowego www.diki.pl